برپایی نمایشگاه بزرگ عکس فاتحان جنگ در آغاجاری

خورنا : فرهاد احمدی‌فر اظهار داشت: دفاع مقدس بزرگترین فراز تاریخ انقلاب اسلامی است چراکه دنیا را در مقابل عظمت مردم و نظام اسلامی شگفت زده کرده است.
به گزارش خورنا و به نقل از فارس، وی با تاکید بر بزرگداشت هفته دفاع مقدس خواستار مشارکت و حضور گسترده مردم با تکیه بر افزایش سطح آگاهی شهروندان شد و ادامه داد: امیدواریم به نتایج پیش‌بینی شده در پاسداشت آرمان‌ها و ارزش‌های دفاع مقدس دست یابیم.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاجاری افزود: دفاع مقدس یکی از بی‌بدیل‌ترین اتفاقات تاریخ انقلاب اسلامی است که باید نسل به نسل منتقل شود.
وی ادامه داد:‌ از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی مخالفت‌های متعددی از سوی دنیای استکبار علیه این نظام مردمی آغاز شد و جنگ آخرین حربۀ آنها برای از پا انداختن نظام شکوهمند اسلامی بود.
احمدی‌فر تصریح کرد: گرامی‌داشت ایثارگران، جانبازان و نکوداشت یاد شهدا، بزرگداشت یک آرمان بزرگ و یک فرهنگ عظیم است که سبب عزتمندی و غرور ملت ایران می‌شود.
وی گفت: امروز آنچه بیش از پیش باید مورد توجه قرار گیرد شناساندن عظمت والای شهدا و ایثارگران به نسل جدید و آینده است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاجاری اضافه کرد: ولایت‌پذیری و دفاع مقدس جمهوری اسلامی از ویژگی‌های بارز جانبازان و ایثارگران است و شهدا و جانبازان بارزترین سند حقانیت انقلاب اسلامی هستند.
وی افزود: در همین راستا به‌مناسبت گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاجاری برنامه‌های ویژه فرهنگی، هنری و ادبی را در این هفته برگزار خواهد کرد.
احمدی‌فر خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه بزرگ عکس از تصاویر جبهه و جنگ در ابعاد ۷۰* ۵۰ با عنوان «فاتحان جنــگ» کاری از عکاسان حرفــه‌ای دوران جنگ تحمیلی می‌کند.
وی افزود: همچنین نمایشگاه نقاشی رنگ و روغن کاری از استاد غلامرضا قشقایی هنرمند پیشکسوت استان خوزستان در ۳۰ تابلو ۷۰*۶۰ و نمایشگاه خوشنـویســی کاری از استادان جمشید قنواتی و بیژن قشقایی با ۳۵ اثر ۷۰*۶۰ همـزمان با نمایشــگاه بزرگ عکس دفـاع مقــدس از امروز به‌مـدت هفت روز در محل اداره فرهنــگ و ارشاد اسلامی آغاجاری «خانه فرهنگ» به‌صورت صبح و عصر به‌منظور بازدید علاقه‌مندان و مردم شهید پرور این شهرستان دایر می‌شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاجاری ادامه داد: همچنین همزمان با سالروز شکست حصر آبادان برگزاری مسابقات فرهنگی و شب شعر در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد این شهرستان برگزار می‌شود.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال با هماهنگی مسئولان کیفی‌سازی و با محوریت جوانان برگزار شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *