آقای مدیر کل در بندرماهشهر قحط الرجال نیست

شاهرخ حسنی، خورنا l مدتیست که زمرمه های تغییر مدیران بومی شهرستان بندرماهشهر به گوش میرسد، در همین راستا مردم این بندر کهن در مقابله با این حرکات اعتراضات خود را  آغاز کردند.

علیرغم وجود چهره های شاخص و توانمند در این شهرستان گویا همت دوچندانی برای ورود مدیران غیر بومی وجود دارد.

نماینده شهرستان بندرماهشهر که خود را از بومیان این شهرستان می داند تا کنون برای رفع این مشکلات به جز تبلیغات کاری پیش نبرده است و بعضا در پس پرده شنیده می شود که خود نیز در این انتصابات دخیل است.

صبح امروز خبر تودیع و معارفه سرپرست اداره آموزش و پرورش بندرماهشهر منتشر شد، حسن عبادی پس از عبدالواحد عبادی تصدی این اداره بر عهده گرفت.
با وجود داشتن نیرو های باتجربه و کارآمد در این شهرستان مجتبی دیناروند گزینه معرفی شده به عنوان سرپرست جدید اداره آموزش و پرورش بندرماهشهر است.

دیناروند در سال ۹۴ به عنوان رئیس آموزش پرورش شهرستان شوش منصوب شد که نماینده مردم شوش در مراسم  معارفه دیناروند ، به شدت با وی مخالفت کرده و مانع از اعطای حکم مسئولیت دیناروند شد تا جایی که مدیرکل ناچار شد حکم دیگری برای وی صادر کند.

به راستی که آیا در بندرماهشهر قحطی رجال است یا اینکه مدیران استانی با این انتصابات قصد استفاده مستقیم از منابع عظیم این بندر کهن را دارند؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس متاسفانه مدیران غیر بومی مانند خوره برجان ماهشهر وصنعتش رخنه کرده اند وبدتر از گرد وخاک نفس پرسنل بومی را بریده اند. در صنعت پتروشیمی که ما وخانواده هایمان داریم مواد سمی آنان را استنشاق می کنیم غیر بومی ها حکمرانی می کنند و مانند برده با ما رفتار می کنند .این ضعف مفرط مسوولین بومی شهرستان است که میدان را جولانگاه مشتی به اصطلاح مدیر نما که از جای دیگه آمده اند
  • zohre من اصالتا ماهشهری ام ولی اگر یک نیروی ژاپنی هم بیاد و بتونه باعث ارتقای شهرم بشود به خودم می بالم تا یک نیروی بومی غیر کارآمد و نابکار بیاید و فقط پز بومی بودنش را بدهد و آب از آب تکان نخورد