تفاهم‌نامه واگذاری اراضی کشاورزی به زنان سرپرست خانوار خوزستان منعقد شد

تفاهم نامه واگذاری اراضی کشاورزی به تشکلها و تعاونیهای زنان روستایی، عشایری و سرپرست خانوار در سازمان جهاد کشاورزی خوزستان منعقد شد.

خورنا-احمدرضارستمی: در اولین نشست کارگروه واگذاری اراضی کشاورزی به تشکلها و تعاونیهای زنان روستایی، عشایری و سرپرست خانوار که با حضور مدیران و مسئولین ذی‌ربط کشوری و استانی در سالن جلسات جهاد کشاورزی خوزستان برگزار شد، تفاهم نامه واگذاری اراضی کشاورزی به تشکلها و تعاونیهای زنان روستایی، عشایری و سرپرست خانوار منعقد شد.

در این جلسه عبدالکاظم شاچری ﻣﺪﯾﺮ ﺍﻣﻮﺭ ﺍﺭﺍﺿﯽ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﺟﻬﺎﺩ ﮐﺸﺎﻭﺭﺯﯼ ﺧﻮﺯﺳﺘﺎﻥ با بیان اینکه رسیدن به اشتغال و توسعه پایدار از جمله وظایف مهم امور اراضی استان است اظهار کرد: واگذاری زمین به سرپرستان خانوار به خصوص بانوان سرپرست یکی از اهداف اصلی هیأت هفت‌نفره به عنوان مرجع واگذاری اراضی است.

وی افزود: بکارگیری و واگذاری زمین به افراد آموزش دیده و تحصیلکرده هم یکی دیگر از اهداف مهم امور اراضی سازمان است که این امر به واقع باعث ارتقای بخشیدن به دانش کشاورزی می‌شود.

شاچری در پایان ضمن اشاره به تفاهم نامه واگذاری اراضی کشاورزی به تشکلها و تعاونیهای زنان روستایی، عشایری و سرپرست خانوار خاطر نشان کرد: با انعقاد این تفاهم نامه می‌توان بیش از پیش به نقش آفرینی زنان در بحث تولید و اشتغال امیدوار بود.