تجهیز کارگاه‌های دانشگاه آزاد واحد امیدیه

خورنا : مهرداد افشون اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه  با چهار رشته اصلی به عنوان نخستین دانشگاه آزاد اسلامی نفتی کشور در سال ۶۷ راه‌اندازی شد.
به گزارش خورنا و به نقل از فارس، وی ادامه داد: وجود مزار پنج شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در این دانشگاه یکی از مهم‌ترین افتخارات این واحد دانشگاهی است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه افزود: این دانشگاه در حال حاضر با هفت رشته کارشناسی ارشد، ۱۱رشته کارشناسی ۱۶ رشته کاردانی از جمله کارشناسی و کارشناسی ارشد نفت‌، کارشناسی و کارشناسی ارشد شیمی کاربردی‌، کارشناسی مدیریت صنعتی و کارشناسی صنایع شیمیایی و … به دانشجویان خدمات آموزشی ارائه می‌دهد.
وی افزود: همچنین در حال حاضر بیش از ۱۰ هزار دانشجو در این واحد دانشگاهی مشغول تحصیل هستند و خدمات آموزشی به بهترین شکل به دانشجویان ارائه می‌شود.
افشون تصریح کرد: این دانشگاه با وسعتی به میزان بیش از ۱۵ هکتار و ۲۷هزار و ۷۶۵ متر مربع فضای آموزشی اداری، رفاهی و ۳۰ آزمایشگاه و کارگاه از جمله آزمایشگاه فیزیک، شیمی، نفت، مکانیک، حفاری و ۹ سایت کامپیوتر و اینترنت است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد امیدیه عضو انجمن بین‌المللی spe است، گفت: همچنین چهار انجمن علمی نفت، شیمی، مدیریت پلیمر در این دانشگاه فعال هستند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه اضافه کرد: باتوجه به آغاز سال تحصیلی جدید و ارائه خدمات آموزشی هرچه بهتر به دانشجویان تجهیز آزمایشگاه‌‌ها و کارگاه‌های این واحد آموزشی در دستور کار قرار گرفت.
وی با اشاره به اعتبار ۱۵۶ میلیون تومانی هزینه شده در این زمینه، اظهار داشت: آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های این واحد دانشگاهی در نیمسال نخست امسال در بهترین شرایط آماده حضور دانشجویان است.
افشون با اشاره به خریداری سه دستگاه پیشرفته کنترل فرآیند برای کارگاه‌های فنی و مهندسی خاطرنشان کرد: این دستگاه‌ها با اعتبار بالغ بر ۶۶ میلیون تومان برای آزمایشگاه‌های فنی و مهندسی خریداری شدند.
وی با اشاره به خریداری ۱۰ دستگاه مکانیک سیار، افزود: آزمایشگاه‌های مکانیک دانشگاه با هزینه ۶۰ میلیون تومان تجهیز شدند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه ادامه داد: ۳۰ میلیون تومان اعتبار در هر نیمسال برای خرید مواد آزمایشگاهی در دانشگاه هزینه می‌شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *