سیلاب جان یک نفر را در بهبهان گرفت

خورنا: بارندگی شدید در حوالی پالایشگاه گاز بیدبلند ۲ بهبهان موجب وقوع سیلاب در محور بهبهان اهواز و کشته شدن یک نفر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، گویا آبان برای این شهرستان خوش یمن نبوده و در این ماه بار دیگر سیلاب به جان محور بهبهان رامهرمز و اهواز افتاده است.

عصر امروز به دلیل بارندگی شدید در حوالی پل روگذر پالایشگاه گاز در حال احداث بیدبلند ۲ بهبهان، سیلابی رخ داد و آب با عبور از روی جاده، یک دستگاه پراید را دچار حادثه کرد.

در این حادثه خودروی پراید که چهار نفر سرنشین داشت با جریان آب می‌غلتد که بر اثر آن یک زن ۶۰ ساله از سرنشینان آن جان خود را از دست می‌دهد.

سه سرنشین دیگر نیز با تلاش گسترده افراد حاضر و نیروهای امدادی در محل، از خودروی حادثه‌دیده خارج شده و جان خود را نجات می‌دهند.

فرماندار بهبهان نیز دقایقی پیش در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار فارس در بهبهان در این زمینه اظهار کرد: متاسفانه این منطقه از محور بهبهان به رامهرمز و اهواز قتلگاه شده و بارندگی‌های شدیدی که در آن روی می‌دهد، موجب آب‌گرفتگی محور شده و جان افراد عبوری را تهدید می‌کند.

فرهاد باذلی‌ محبوب با بیان اینکه در پیش‌بینی‌های هواشناسی نیز به ما امکان بارندگی را گزارش نداده‌اند، افزود: این در حالی است که در منطقه «آب امیری» به ارتفاع ۳۰ سانتی‌متر تگرگ باریده ‌است.

وی با گلایه از همکاری نکردن مردم با نیروهای امدادی نیز گفت: هنگامی که نیروهای امدادی حاضر در منطقه نیز به مردم هشدار داده که از مسیر عبور نکنند، آنها توجه نکرده و هشدارها را جدی نمی‌گیرند که متاسفانه چنین حوادث تلخی را به دنبال دارد.

۲۹ آبان سال گذشته نیز پس از بارندگی شدید در شهر بهمئی استان کهگیلویه و وبراحمد، سیل عظیمی روانه این محور بهبهان شده و جان چند تن از هموطنان از جمله یکی از نیروهای امدادی هلال احمر را گرفت.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *