۳ روستای شادگان بهسازی شد

خورنا: رئیس بنیاد مسکن شادگان گفت: با اعتباری افزون بر ۴۰۰ میلیون تومان، سه روستای شادگان بهسازی و آسفالت شد.

سالم دریس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: در سال جاری اقدامات مطلوب و مؤثری از سوی بنیاد مسکن شهرستان در راستای ارتقای خدمت‌رسانی به ساکنان شهر و روستای این منطقه صورت گرفته است.

وی با اشاره به اقدامات اخیر این اداره در شهرستان افزود: به تازگی روستاهای خونیس، آلبونعیم و باشلو در شهرستان مورد بازبینی قرار گرفته و عملیات بهسازی و عمرانی در آنها اجرایی شده است.

رئیس بنیاد مسکن شادگان خاطرنشان کرد: در مجموع اعتبار اختصاص داده شده به این پروژه در سه روستای شهرستان افزون بر ۴۰۰ میلیون تومان بوده است.

وی با اشاره به تشریح پروژه مذکور اضافه کرد: بهسازی معابر، زیرسازی، خاک‌ریزی، جدول‌گذاری، آسفالت، ایجاد پارک کودک و … از جمله اقدامات صورت گرفته در سه روستای مذکور شهرستان بوده است.

دریس با اشاره به جمعیت این روستاها گفت: ۳۵۰ خانوار در سه روستای مذکور سکنی داشته و از این پس می‌توانند از خدمات ارائه شده بهره‌مند شوند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: همه تلاش ما در راستای تأمین آسایش و امنیت بیشتر برای شهروندان با ارائه خدمات مکفی‌ست که امیدواریم با حمایت مسئولان استانی رو‌ز به روز مضاعف شود.

رئیس بنیاد مسکن شادگان در پایان اظهار کرد: اقدامات بیشتری در دستور کار این اداره قرار دارد که تا پایان سال در بخش‌های مختلف شهری و روستایی اجرایی می‌شود.