برگزاری نخستین رویداد دورهمی کارآفرینی هم راه در اهواز

خورنا| کسب و کار: نخستین رویداد دورهمی کارآفرینی هم راه در اهواز برگزار شد.

در اولین گام از برگزاری رویداد دورهمی کارآفرینی هم راه که به همت شرکت ها و موسساتی همچون توتال شاد ، استودیو اول ، شرکت توسعه وب آرتیاش ، شرکت مشاوره کسب و کار کافه وب ، استارتاپ موتوپیک ، وبسایت کارآفرینی استارتاپینگ ، مجله رویدادهای دیلی اهواز برگزار شد نزدیک به ۴۰ نفر از علاقمندان شرکت کردند که به شبکه سازی و آگاهی از تخصص ها و تجربیات یکدیگر پرداختند.
در این برنامه، دکتر آرش سمیعی در خصوص تولد یک کسب و کار با تفکر راهبردی ، آموزش ۲۰ دقیقه ای ارایه کرد و و در خصوص استراتژی های کسب و کار صحبت کرد.
در آخرین بخش این رویداد ازآقای دکتر عبدالرضا حرمتی ، موسس و بنیانگذار شرکت خاک آب سازه ، اولین تولید کننده نمک صنعتی از آب دریا بعنوان میهمان کارآفرین برای سخنرانی دعوت شد که اوی در خصوص آغاز راه شروع کسب و کار خود ، شکست ها ، موفقیت ها و فرصتهایی که بدست آورد سخنرانی کرد.
رویداد کارآفرینی هم راه یک نشست صمیمی بین علاقمندان کارآفرینی است که چهارشنبه هر هفته در محل یک کسب و کار برگزار می شود. در این رویداد علاقمندان به کارآفرینی گرد هم می آیند و با معرفی خود و تخصص هایشان به یکدیگر این امکان را میدهند تا در تیم های استارتاپی و کسب و کارها مشغول به فعالیت شوند. رویداد هم راه هر هفته از یک مدرس دعوت میکند تا مبحثی آموزشی را تدریس کند و علاقمندان از مباحث علمی استفاده لازم را ببرند.

در این رویداد که به همت بخش خصوصی و با رویکرد رسالت اجتماعی برگزار می شود ، از یک کارآفرین دعوت به عمل می آید تا از تجربیات و موفقیتهای خود برای علامندان به کسب و کار و کارآفرینی سخنرانی کند. در انتهای این رویداد ، شرکت کنندگان با یکدیگر عکس یادگاری گرفتند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *