پیشرفت ۹۰ درصدی چهاربانده کردن هندیجان به دیلم

خورنا : نجات‌علی براتی اظهار داشت: در حال حاضر فاز سوم و چهارم پروژه چهار بانده کردن مسیر هندیجان به دیلم به طول ۲۶ کیلومتر در حال اجراست.
به گزارش خورنا و به نقل از فارس، وی ادامه داد: فاز سوم این پروژه به طول ۱۵ کیلومتر و با اعتبار بیش از ۶۵ میلیارد ریال از یک ماه پیش آغاز شده است.
رئیس اداره راه و ترابری هندیجان با اشاره به اینکه فاز چهارم این پروژه نیز به طول ۱۱ کیلومتر و با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال در حال انجام است، افزود: با اتمام فاز سوم و چهارم چهار بانده کردن جاده هندیجان به دیلم در محدوده استان، تکمیل خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه این پروژه از مصوبات هیئت دولت در هندیجان بوده است، ادامه داد: امیدواریم براساس زمان‌بندی انجام شده تاپایان سال شاهد بهره‌برداری از این پروژه باشیم.
براتی با اشاره به پیشرفت ۹۰ درصدی این پروژه، تصریح کرد: ساخت و تکمیل این طرح می‌تواند نقش بسیار مهم و مؤثری در زمینه ترانزیت کالا به استان بوشهر و دیگر محورهای مواصلاتی داشته باشد.
وی در ادامه گفت: علاوه بر این با ایمن‌تر شدن این مسیر میزان تصادفات جاده‌ای کاهش می‌یابد و یکی از مشکلات مهم در این زمینه نیز برطرف خواهد شد.
رئیس اداره راه و ترابری هندیجان اضافه کرد: همچنین روشنایی ورودی شهر از سمت هندیجان، دیلم به طول ۵ کیلومتر در حال اجراست که این پروژه در حال حاضر۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
وی اظهار داشت: امیدواریم پروژه چهار بانده کردن جاده هندیجان به دیلم هرچه سریع‌تر در راستای رفاه حال شهروندان و تسهیل در امر ترانزیت کالا تکمیل شود.
براتی خاطرنشان کرد: پروژه‌های متعددی در راستای بهسازی جاده‌ها و معابر هندیجان امسال در دستور کار قرار گرفته که امیدواریم با همکاری مردم و سایر دستگاه‌های اجرایی شاهد اجرا و بهره‌برداری از این پروژه‌ها باشیم.
وی افزود: مردم تاکنون با صبر و حوصله همکاری مطلوبی با پرسنل اداره راه و ترابری داشته‌اند که امیدواریم امسال نیز شاهد همکاری مردم در پروژه‌های این اداره باشیم.
رئیس اداره راه و ترابری هندیجان ابراز امیدواری کرد: تاپایان سال براساس برنامه ‌زمان‌بندی شده شاهد بهره‌برداری از جاده چهار بانده هندیجان به دیلم باشیم.