برپایی ایستگاه ورزشی وتندرستی ویژه بانوان در پارک خطی حاشیه منطقه سوم دریایی امام حسین (ع) بندرماهشهر

مدیر امور ورزش شهرداری بندرماهشهر از برپایی ايستگاه ورزشی و تندرستی در پارک خطی حاشیه منطقه سوم دریایی امام حسین(ع) به منظور ارتقاء سطح سلامت جامعه و تشويق و ترغيب بانوان به انجام ورزش خبر داد.

سید محسن میرفیضی اظهار کرد: در جریان اجرای برنامه های ورزشی برای شهروندان و بهینه سازی اوقات فراغت آنها، ایستگاه  ورزشی وتندرستی در پارک خطی جنب منطقه سوم دریایی امام حسین(ع) برپا شده است.

وی افزود: در این ایستگاه های ورزشی و تندرستی مسابقات متنوعی در رشته های پیاده روی ، طناب کشی وآمادگی جسمانی همراه با معاینات پزشکی توسط شبکه بهداشت ودرمان وباحضور کارشناس تغذیه وکارشناس فضای مجازی برگزار می شود.

مدیر امور ورزشی شهرداری بندرماهشهر با اشاره به اینکه این ایستگاه ورزشی از۱۵  آذر دایرشده، یادآور شد: این طرح با هدف ایجاد محیط های مناسب برای ورزش و فرهنگ سازی جهت توسعه ورزش همگانی در جامعه بویژه در سطح بانوان اجرا شده و شهروندان زیر نظر مربی مجرب ورزشی به انجام حرکت های آمادگی جسمانی می پردازند .

وی با تاکید بر اشاعه ورزش شهروندی و همگانی تصریح کرد: ایستگاه های ورزشی و تندرستی بمنطور ایجاد روحیه شادابی و نشاط ،تحکیم بنیان خانواده ها وجلوگیری از آسیب های اجتماعی و ترغیب آنان به ورزش درشهر و داشتن شهروندی سالم برگزار می شود.

سید محسن میرفیضی با اشاره به اینکه ایستگاه ورزشی وتتدرستی در چند هفته متوالی در پارک بهمن نیز اجراء شد تاکید کرد ان شاالله در آینده نزدیک ایستگاه ورزشی وتندرستی در یکی از پارکهای ناحیه صنعتی نیز برپا خواهد شد.