جلسه ستاد نهضت سبز شهرستان هفتکل در سالن اجتماعات فرمانداری و با حضور اعضای ستاد برگزار شد

قادرسبحانی|خورنا_ فرماندار هفتکل ضمن عرض خیر مقدم به حضار خاطرنشان کرد: فضای سبز واجد اهمیت ویژه میباشد و توصیه کرد با جدیت هر چه تمامتر موضوع فضای سبز پیگیری شود و اعضا را تشویق به ارائه پیشنهادات سازنده در راستای توسعه وضعیت فضای سبز نمود .
مرادی ادامه داد: به نقش و تاثیرات فضای سبز در کیفیت زندگی اجتماعی اشاره کرد و اظهار داشت فضای سبز در راستای مهار ریزگردها ، کاهش آلودگی ، بیابان زدایی ، زیبا شناسی ، ارتقا سطح بهداشتی ، تمرکز اعصاب ، پرکردن اوقات فراغت ، تفریح کودکان ، مرکزی برای تعاملات اجتماعی و نشست های خانوادگی و دوستانه و … نقش بسزایی دارد .

مهندس جواهری دبیر ستاد سبز استان در ادامه جلسه افزود: تاریخچه ای از فعالیت نهضت ارائه داد و گفت که از سال هفتاد شروع به کار کرد و تا سال ۷۹ فعالیت بسیار گسترده ای داشت و ولی از ابتدای سال ۹۰ تا حدودی از فعالیت نهضت کاسته شد و بیان داشت استاندار فعلی جناب دکتر شریعتی مجدد موضوع فضای سبز را واجد اهمیت دانستند و از اردیبهشت سال جاری اولین جلسه ستاد نهضت برگزار شد و به فرمانداری های شهرستان نیز ابلاغ گردید که فرماندار به عنوان رئیس ستاد شهرستان این جلسات را هدایت نماید .

وی ادامه داد: ملاک عمل آخرین قانونی است که تحت عنوان قانون هوای پاک مصوب ۲۳/۵/۹۶ به تصویب رسید و توسط دکتر روحانی رئیس جمهور محترم ابلاغ شد و نسخه ای به رئیس ستاد شهرستان تحویل گردید .

بخشداران ، شهردار، آب شهری،آب روستایی ، امور عشایر ، جهاد کشاورزی ، منابع طبیعی ، آموزش و پرورش ، برق ، دانشگاه پیام نور و سایر اعضای حاضر در جلسه به تناسب مواردی را مطرح نمودند .

در پایان فرماندار تاکید داشت : به لطف خداوند در نزد مسئولین شهرستان روحیه همدلی وجود دارد و تا کنون در شرایط متفاوت همکاری صورت پذیرفت و در این فقره نیز تلاش خواهد شد و ابراز امیدواری نمود در جلسه بعدی از اقدامات اجرائی تحسین بر انگیزی گزارش شود .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *