افتتاح دفتر شرکت تعمیرات نیروگاه ها در پارک علم و فناوری خوزستان + تصاویر

خورنا| میثاق حاجتی: مراسم افتتاح دفتر شرکت نصب،تعمیر و نگهداری نیروگاه های برق آبی خوزستان در پارک علم و فناوری خوزستان با حضورجمعی از معاونین و مدیران سازمان آب و برق خوزستان و پارک علم و فناوری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری خورنا و به نقل از روابط عمومی شرکت : این مراسم در روز دوشنبه ۴ دی ماه در پارک علم و فناوری و با حضور مهندس توکلی معاونت بهره برداری از نیروگاه های سازمان آب و برق خوزستان ، دکتر حیدری مدیر پژوهش ، دکتر مختاری ریاست محترم پارک علم وفناوری خوزستان ، مهندس مکاری مدیر عامل شرکت تعمیرات ، مهندس همه وند معاونت مالی و پشتیبانی و مهندس سامی پور مدیر پژوهش شرکت برگزار گردید.

در این مراسم پس از برگزاری افتتاحییه ، نشست تخصصی در راستای بررسی برنامه های آتی شرکت تعمیرات و استراتژی های افزایش همکاری با پارک علم و فناوری برگزار شد .

در ابتدای این نشست مهندس توکلی با اشاره به نقش مهم شرکت تعمیرات برق آبی در تعمیر ، نگهداری و بهره برداری از نیروگاه های برق آبی کشور اظهار داشت : امروز شرکت تعمیرات جز شرکت های مهم و کلیدی سازمان آب و برق خوزستان بشمار می رود و ورود این شرکت در بحث تخصصی پژوهشی می تواند باعث رونق بخشیدن به صنعت اب و برق کشور شود .

دکتر حیدری نیز در این نشست با اشاره به ظرفیت بالای شرکت تعمیرات در بحث های پژوهشی ، به منظور گسترش و توسعه هرچه بیشتر پژوهش در این شرکت ، خواستار افزایش سطح فعالیت ها و همکاری های این شرکت با پارک علم و فناوری خوزستان و دیگر مراکز علمی شد .

مهندس مکاری مدیرعامل محترم شرکت در این نشست اظهار داشت : از ابتدای فعالیت در شرکت تعمیرات ، تلاش کردیم تا پژوهش را در پروسه کاری به عنوان یک مولفه اصلی و تاثیر گذار در روند توسعه و پیشرفت شرکت قرار دهیم و خوشبختانه افتتاح دفتر شرکت تعمیرات در پارک علم و فناوری آغاز حرکتی نو در این شرکت خواهد بود .

مکاری افزود : پس از روی کار آمدن دکتر حیدری و حضور ایشان در بخش پژوهش سازمان آب و برق خوزستان ، مسیر تازه ای در این حوزه برای سازمان و شرکت های وابسته باز شد و از تلاشهای مجموعه پژوهش سازمان آب و برق قدردانی می کنیم و خوشحالیم که شاهد افتتاح دفتر شرکت تعمیرات در فضایی با بهره گیری از دانش تخصصی روز و با ظرفیت علمی گسترده در بخش شرکت های دانش بنیان در پارک علم وفناوری خوزستان هستیم .

در ادامه این نشست دکتر مختاری رئیس پارک علم و فناوری خوزستان ضمن ابراز خرسندی از آغاز همکاری با شرکت تعمیرات نیروگاه ها اظهار داشت : امروز تلفیق صنعت و علم می تواند وضعیت صنعت را از حالت ایستا به پویایی سوق دهد و افتتاح دفتر شرکت تعمیرات که یکی از منحصر به فرد ترین شرکت ها در زمینه خدمات رسانی به نیروگاه های برق آبی در کشور ، یک جهش بزرگ در این راستا می باشد .

دکتر مختاری با اشاره به ظرفیت های علمی و دانش بنیان پارک علمی و فناوری و فنی و تخصصی بودن شرکت تعمیرات ، آغاز این همکاری را یک حرکت نو و شروع یک جریان خلاق در توسعه و گسترش پژوهش صنعت آب و برق کشور برشمرد .

در پایان این برنامه از آخرین فعالیت ها و برنامه های پارک علم و فناوری خوزستان بازدید بعمل آمد .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *