جابه‌جایی ۵ هزار مسافر خارجی از فرودگاه آبادان

خورنا : کاظم نداف‌پور اظهار داشت: با اقدامات صورت گرفته تعداد پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه آبادان نسب به گذشته رشد چشمگیری داشته است.
به گزارش خورنا و به نقل از فارس، وی ادامه داد: تعداد پروازهای داخلی فرودگاه بین‌المللی آبادان در مدت مشابه سال ۸۹ یک هزار و ۳۴۱ پرواز بود که در سال جاری با هفت درصد افزایش به یک هزار و ۴۴۷ پرواز رسیده است.
مدیر فرودگاه‌ بین‌المللی آبادان افزود: از آغاز امسال تاکنون تعداد ۱۸۰ هزار و ۷۳۵ نفر از فرودگاه آبادان جابه جا شدند که نسبت به رقم ۱۷۷ هزار و ۵۴ نفر سال گذشته دو درصد افزایش نشان می‌دهد.
وی ادامه داد: همچنین تعداد پروازهای داخلی این فرودگاه نسبت به سال گذشته با هفت درصد رشد همراه بوده است.
نداف‌پور با اشاره به اینکه تعداد پروازهای بین‌المللی فرودگاه آبادان در سال گذشته چهار پرواز بود، تصریح کرد: امسال تعداد پروازهای بین‌المللی این فرودگاه به ۷۴ پرواز رسیده است.
وی در ادامه گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون پنج هزار و ۱۸۲ مسافر خارجی از فرودگاه بین‌المللی آبادان به مقصدهای مختلف جابه‌جا شدند.
مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان اضافه کرد: جابه‌جایی مسافر خارجی از فرودگاه بین‌المللی آبادان از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ برابر رشد داشته است.
وی با اشاره به اینکه آمار جابه‌جایی مسافر در مسیر بین‌المللی در سال گذشته ۵۶۲ نفر بوده، اظهار داشت: آمار جابه‌جایی مسافر امسال با رشد چشمگیری همراه خواهد بود.
نداف‌پور خاطرنشان کرد: همچنان مسئله بازسازی و بهسازی سالن فرودگاه بین‌المللی این شهرستان در راستای ارتقای سطح پروازها ضروری است.
وی افزود: در راستای بهسازی سالن فرودگاه تاکنون رایزنی‌ها و مکاتبات متعددی انجام شده اما متاسفانه هنوز اقدام عملی در این زمینه انجام نشده است.
مدیر فرودگاه‌ بین‌المللی آبادان با اشاره به اینکه افزایش تعداد پروازهای فرودگاه آبادان مستلزم بهسازی سالن این فرودگاه است، ابراز امیدواری کرد: با همکاری و توجه بیشتر مسئولان شاهد اجرای عملیات بهسازی سالن فرودگاه بین‌المللی آبادان باشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *