نتایج تیم‌های فوتبال خوزستان در لیگ‌های دسته ۲ و ۳ کشور

خورنا: هفته ششم رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور روز گذشته (۳۰ مهرماه) برگزار شد که در این هفته تیم فولادنوین خوزستان میهمان تیم نفت و گاز گچساران بود ولی نتوانست از این بازی امتیازی را کسب کند و تیم حریف با یک گل موفق شد این بازی را به سود خود به پایان برساند. اما تیم نفت امیدیه دیگر نماینده استان، میزبان تیم مقاومت تهران بود که موفق شد در یک بازی پرگل، میهمان خود را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد و به سه امتیاز بازی دست یابد.

همچنین در این هفته تیم شهرداری دزفول میزبان استیل‌آذین تهران بود که موفق شد با یک گل حریف خود را شکست دهد و پیروزی دیگری را برای خوزستان رقم بزند. تیم نفت نوین آبادان نیز که در این هفته میهمان تیم پرسپولیس گناوه بود، حریف این تیم نشد و با یک گل مغلوب شد و با دست خالی به خانه بازگشت.

در هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته سوم کشور نیز که در همین روز برگزار شد، تیم سیمان بهبهان میهمان تیم مس شهربابک بود که این بازی برای هر دو تیم گلی را در پی نداشت و نماینده خوزستان با یک امتیاز به خانه بازگشت. همچنین تیم شهرداری ماهشهر در این هفته میزبان تیم شهرداری ممسنی بود که این بازی نیز با همین نتیجه به پایان رسید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *