فرماندار ماهشهر: باند سارقان آموزشگاه‌های ماهشهر منهدم شد

خورنا: فرماندار شهرستان بندر ماهشهر از انهدام باند سارقان آموزشگاه‌های این شهرستان خبر داد.

منوچهر حیاتی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: با تلاش شبانه‌روزی نیروی انتظامی ماهشهر سارقانی که اقدام به سرقت از مدارس و آموزشگاه‌های این شهرستان می‌کردند دستگیر و تحویل قانون شدند.

وی تصریح کرد: در ارتباط با این پرونده پنج نفر دستگیر و اموال مسروقه نیز شامل رایانه، کولر دو تکه و … در شهرستان هندیجان کشف و ضبط شد.

این مقام مسئول ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی با همکاری مأموران کلانتری ۱۲ ناحیه صنعتی توانستند ظرف مدت کوتاهی سارقان مدارس و آموزشگاه‌های شهرستان بندر ماهشهر را شناسایی و دستگیر کنند.

حیاتی در ادامه اظهار داشت: مأموران نیروی انتظامی ماهشهر توانستند یک خودروی سرقتی را نیز که سال گذشته در شهرستان اهواز به سرقت رفته بود، کشف کنند.

وی همچنین افزود: باند سارقان داخل خودرو و یک سارق زورگیر موتورسیکلت نیز توسط مأموران انتظامی شهرستان بندر ماهشهر دستگیر و تحویل قانون شدند.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان بندر ماهشهر با تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی این شهرستان اظهار کرد: امنیت یکی از مؤلفه‌هایی است که که در این شهرستان از ضریب بالایی برخوردار است و این مسئله مرهون تلاش تمام نهادهای نظامی و انتظامی و قضایی است.

حیاتی با بیان اینکه شهروندان نیز در تأمین امنیت پایدار نقش اساسی دارند، افزود: بدون شک امنیت مناسبی که امروز در سطح شهرستان ماهشهر به چشم می‌خورد بدون همکاری مردم با دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و قضایی ممکن نیست.

وی در پایان خواستار تداوم این همکاری مؤثر شد و از دستگاه‌های انتظامی و قضایی نیز خواست همچون گذشته در راستای تأمین امنیت منطقه اهتمام ویژه داشته باشند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *