حبیب الله کشت زر: افزایش قیمت بنزین خط قرمز مجلس است

خورنا_بهنام کنارکوهی/ حبیب الله کشت زر با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر افزایش قیمت بنزین، گفت: دولت درصدد است که قیمت بنزین را ۶۰ درصد افزایش دهد که قطعا مجلس با این افزایش ۶۰ درصدی مخالف است و اگر موافقت کند حداکثر با افزایش ۲۰ درصدی موافقت می کند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مردم از لحاظ اقتصادی در فشار هستند، افزود: درصد افزایش قیمت بنزین باید معقول و متناسب با درآمد مردم باشد، در حالی که در بودجه سال ۹۷ همه اقلام اساسی گران می شود.

وی ادامه داد: زمانی که دولت یارانه ها را هدفمند کرد مقرر شد که درآمد حاصل از افزایش قیمت حامل های انرژی برای توسعه زیرساخت ها و کمک به محرومان مصرف شود، اما متاسفانه این اتفاق رخ نداده است، لذا نمایندگان به این افزایش قیمت در کالاها و بخش های مختلف رای نمی دهند و افزایش قیمت بنزین خط قرمز مجلس است.

نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: متناسب با افزایش چند برابری قیمت ها در سال های گذشته خدماتی به مردم ارائه نشده است، بر همین اساس بخش هایی از بودجه در کمیسیون تلفیق و صحن علنی مجلس تغییر یافته و اصلاح می شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به شناور بودن قیمت بنزین در فوب خلیج فارس، یادآور شد: قیمت بنزین در کشورهای همسایه بین کشورهای نفتی و غیرنفتی متفاوت است و درکشوری همانند ترکیه بالای ۲ هزار تومان است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • بابی تنها خط قرمز نمایندگان مجلس،ورودی جیب هایشان است و بس.دیگر هیچ چیزی اهمیت ندارد.