سرپرست تیم بسکتبال صنایع ماهشهر: هنوز با مربی‌مان به توافق نهایی نرسیده‌ایم

خورنا: اصغر نظری از حضور یک مربی ایرانی در تیم بسکتبال صنایع ماهشهر خبر داد که البته هنوز توافقات نهایی انجام نگرفته است.

 سرپرست جدید تیم بسکتبال صنایع ماهشهر اظهار کرد: شرایط حضور تیم را جمع بندی کردیم و بازیکنان نیز زیر نظر یک مربی تمرین می‌کنند. برای فصل آینده تمامی بازیکنان بومی هستند و با توجه به تصمیم مدیران باید حضور دیگر بازیکنان برای تیم را بررسی کنیم. البته در پست‌هایی که به بازیکن نیاز داریم بازیکنی باقی نمانده، اما رایزنی‌هایی انجام داده‌ایم تا نفرات مورد نظرمان را نیز به خدمت بگیریم. در پست یک و پنج باید بازیکن جذب کنیم.

وی درباره مربی تیم نیز به ایسنا گفت: یکی از مربیان خوب داخلی بازیکنان را زیر نظر دارد، اما هنوز توافق نهایی انجام نشده است. او در ماهشهر حضور دارد تا وضعیت را بررسی کند تا پاسخ خود را به ما بدهد.

 نظری در پاسخ به این سوال که آیا در آستانه لیگ می‌توانید وضعیت خوبی برای تیم ایجاد کنید؟ تصریح کرد: ان‌شاءالله وضعیت مناسبی برای تیم ایجاد خواهیم کرد. به این دلیل که خیلی دیر وضعیت نهایی تیم مشخص شد، جمع بندی تیم نیز زمان بر شد. اگر دو ماه پیش تعیین تکلیف می‌شد مطمئنا کارمان بهتر شکل می‌گرفت و حداقل برنامه آماده سازی بازیکنان را آغاز می‌کردیم. در هر حال بازیکنان بومی ماهشهر را جمع ‌کرده‌ایم تا تیمی مناسب برای فصل آینده لیگ جمع کنیم و امیدوارم با همکاری همه به این نتیجه‌ برسیم.

 به گزارش ایسنا، فصل آینده لیگ برتر یازدهم آبان برگزار خواهد شد.