فرمانده انتظامی بندر ماهشهر: فاز دوم دوربین‌های مدار بسته در ماهشهر اجرا می‌شود

خورنا: فرمانده انتظامی شهرستان بندر ماهشهر گفت: به زودی فاز دوم نصب دوربین‌های مدار بسته در این شهرستان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، احمد معاونی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروی انتظامی شهرستان ماهشهر در راستای ارائه خدمات بهینه و مناسب به شهروندان تاکنون اقدامات مؤثر و قابل قبولی را ارائه کرده است.

وی افزود: در این راستا به منظور نظارت هر چه بیشتر بر عبور و مرور خودرو و موتورسیکلت‌ها، رفت ‌وآمد شهروندان و همچنین جلوگیری از تخلفات رانندگی، اقدام به نصب دوربین‌های مدار بسته در میادین اصلی شهر کرده‌ایم.

فرمانده انتظامی بندر ماهشهر اضافه کرد: نصب این دوربین‌ها به‌ منظور جلوگیری از مزاحمت‌های عمومی افراد اخلال‌گر در شهرستان نیز بسیار مؤثر بوده است.

معاونی خاطرنشان کرد: این دوربین‌ها به ‌طور خودکار تخلفات رانندگی را ضبط کرده و پس از آن برگ جریمه به منزل متخلفان ارسال می‌شود.

وی با بیان اینکه ماهشهر بعد از اهواز دومین شهر استان بوده که به این سیستم مجهز شده است گفت: به زودی فاز دوم این طرح نیز در شهرستان اجرا خواهد شد.

فرمانده انتظامی ماهشهر با اشاره به مکان نصب دوربین‌های مداربسته در فاز نخست این طرح، اظهار داشت: شش دستگاه دوربین مداربسته در شش میدان ماهشهر نصب و راه‌اندازی شده است.

معاونی ادامه داد: در فاز دوم این طرح بندر امام (ره) و شهر چمران در اولویت هستند و مقدمات اجرای این کار انجام شده است.

وی در ادامه برقراری نظم و امنیت در شهرستان را نیازمند همکاری و تعامل هر چه بیشتر شهروندان با این ارگان دانست و گفت: شهروندان می‌توانند هرگونه اطلاعات خود را از تخلفات و جرائم از طریق تلفن ۱۱۰ به نیروی انتظامی اعلام کرده تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن رسیدگی لازم صورت بگیرد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه تنها هدف نیروی انتظامی برقراری نظم و امنیت است، تصریح کرد: امیدواریم که مردم شهرستان نیز با اجرای ضوابط و مقررات تعیین شده، بیش از پیش در راستای برقراری آرامش در منطقه تلاش کنند.

معاونی یادآور شد: دفتر نظارت همگانی بازرسی نیروی انتظامی ماهشهر با تلفن ۱۹۷ آماده هرگونه شکایت، انتقاد، پیشنهاد و تقدیر و تشکر شهروندان از عملکرد مأموران نیروی انتظامی این شهرستان است.