نفت نوین آبادان در دیدار با پرسپولیس گناوه نتیجه را واگذار کرد

خورنا: در چارچوب هفته ششم لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور، تیم فوتبال نفت نوین آبادان در دیدار با پرسپولیس گناوه نتیجه را واگذار کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، تیم فوتبال نفت نوین آبادان در چارچوب هفته ششم لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور عصر یکشنبه مهمان تیم پرسپولیس گناوه بود که این دیدار با گلی که نفتی‌ها در واپسین ثانیه‌های این بازی دریافت کردند با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان به پایان رسید.

داور این دیدار به پوریا خسروی از تیم نفت نوین کارت قرمز نشان داد و گل تیم پرسپولیس گناوه در دقیقه ۹۳ روی اشتباه فاحش دروازه‌بان تیم نفت نوین به ثمر رسید که از دروازه خود خارج شده بود.

تماشاگران گناوه‌ای بارها با پرتاب اشیایی مانع از برگزاری این دیدار شدند و مسئولان تیم آبادانی به شدت به این مورد اعتراض داشتند.

سرمربی تیم فوتبال نفت نوین آبادان در خصوص بازی انجام شده با پرسپولیس گناوه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: تمام ۹۰ دقیقه، بازی، در اختیار بازیکنان تیم نفت نوین بود.

وی با اشاره به اینکه تیم ما درصد بیشتر مالکیت توپ را در بازی در اختیار داشت، افزود: تیم نفت نوین موقعیت‌های گل بیشتری را داشت اما نتوانست از آنها استفاده کند.

علیرضا فیروزی همچنین عنوان کرد: در این بازی از وجود بازیکنانی چون مقتدایی، سرفراز و مجاهد خزیراوی بی‌بهره بوده و آنها را در اختیار نداشتیم.

تیم فوتبال نفت نوین آبادان هفته آینده یکشنبه و از ساعت ۱۵ در ورزشگاه تختی آبادان میزبان تیم نوژن مازندران است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *