بازگشت گروه های جهادی قرارگاه رهروان ولایت مسجدسلیمان از مناطق زلزله زده کرمانشاه + تصاویر

خورنا| میثاق حاجتی: گروه های جهادی قرارگاه رهروان ولایت مسجدسلیمان، لالی و اندیکا در راستای تحقق بخشیدن به فرمایشات امام خامنه ای (مدظله العالی) مبنی بر کمک رسانی به هموطنان زلزله زده مناطق غرب کشور، گام مثبتی برداشته است.

به گزارش پایگاه خبری خورنا گروه های جهادی قرارگاه رهروان ولایت بعد از یک بازده زمانی ۱۱ روزه از مناطق زلزله زده کرمانشاه بازگشتند.

مصطفی روزبهی مسئول قرارگاه جهادی رهروان ولایت مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار ما گفت:در این دوره که میهمان هموطنان عزیز اهل سنت شهرستان سرپل ذهاب (روستای کوئیک حسن)بودیم، خدا را شاکر بودیم که با توجه به حاثه پیش آمده، اما اهالی از حضور جهادگران بسیجی و پاسداران خدمتگزار خوشحال هستند و مطمئنا بهترین ایام خودمان را در کنار هموطنان آسیب دیده گذراندیم.

وی افزود: قرارگاه جهادی رهروان ولایت متشکل از جوانان انقلابی ایل و تبار بختیاریمان در این دوره خدمتگزاری توانستیم در روستای کوئیک حسن ۱۵۳ و در روستای الیاسی احمد ۱۰ اسکان موقت با کانکس ساندویچ پنل طراحی و نصب نمائیم.

روزبهی در ادامه فعالیت این قرارگاه افزود: با تمام قوا سعی داشته ایم تا نسبت به تکلیف خود انجام وظیفه نماییم و لذا در کنار کار عمرانی و اسکان موقت توانستیم مقداری اقلام فرهنگی و آموزشی را در بین چندین روستای توابع شهرستان سرپل ذهاب تقسیم نمائیم.

مسئول قرارگاه جهادی مسجدسلیمان گفت: مناطق حادثه دیده از نظر کمکهای مردمی رضایت کامل دارند و تنها نگرانی این خانواده ها برای اسکان دائمی آنها می باشد که ان شاالله آن هم با همت مسئولین جهادی کشور در کوتاه ترین زمان انجام خواهد شد.

وی افزود: آنچه حرف ماست این است که تا ایمان داریم و تا نفسانیت و روزمرگی بر ما چیره نگشته و تا آن زمان که مظلومیت چشمان معصوم هموطنان عزیزمان، قلبهایمان را آنقدر می لرزاند که دیگر طاقت ماندن در شهر را نداشته و سراسیمه خود را به جهادی می رسانیم؛ ایستاده ایم… آری ایستاده ایم تا آن دم که فردایمان برسد… ان شاالله، و آری شرط فردایمان امروز است که اخلاق است و شرط امروزمان دیروز است که شهداست.

روزبهی مسئول قرارگاه جهادی رهروان ولایت مسجدسلیمان.لالی.اندیکا در پایان گفت: از تمامی مسئولین جهادی عزیز شهرستان الخصوص سپاه پاسداران و شرکت نفت و سازمان تبلیغات اسلامی تشکر و قدردانی میکنیم.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *