دبیر حزب اعتدال و توسعه خوزستان : هشدار می دهیم! خودتان را اصلاح کنید!/ اگر توان مدیریت ندارید با آبروی دولت بازی نکنید

جلسه اضطراری دبیران و معاونین شهرستانهای حزب اعتدال وتوسعه خوزستان یکشنبه عصر۱۲ آذر در اهواز برگزار شد در این جلسه پرشور ،دبیر حزب اعتدال وتوسعه خوزستان سیدامیرحمزه موسوی گفت: اگر تا حالا حرفی نزدیم صرفا بخاطر این بود که نخواستیم تعبیر ناشایست کنند. سیاست کلی ما حمایت از دولت بوده و هست اما اگر نمایندگان دولت در دو وجه حمایت از مردم و حرکت در چارچوب سیاست های دولت کوتاهی کنند حزب با قامتی برافراشته روبروی آنها خواهد ایستاد.

موسوی ادامه داد: مشکل من نه مجلس و نه وزارتخانه می باشد.این آقایان از قدرت گرفتن حزب اعتدال و توسعه در استان(و حتی همه احزاب) هراس دارند و اراده ای دراستان برای تقویت احزاب نیست. اصلا معتقد به حزب نیستند .

وی گفت: برخی میلیونها تومان هزینه می کنند تا ما نباشیم اما کور خوانده اند اینها برای انتخابات مجلس فاجعه آفریدند. اینها نشان دادند که اهل تشکیلات و برنامه نیستند، اما ما با دست خالی شور برپا کردیم و خیلی ها بنام خودشان زدند و مصادره کردند.

موسوی بیان کرد: چرا مسولیتها را به خارج از گودها دادید؟ ما هر کاری برای موفقیت کردیم و تنها کاری که نکردیم شهید نشدیم. ما پشیزی برای چنین مسولیتهای کوچک قائل نیستیم اما خودتان خواستید و ما را علم کردید اما آبروی خودتان را بردید و متاسفانه دولت ما را تضعیف کردید و پدیده ای تاریخی ثبت کردید.اگر اراده تان در چیز دیگری است به مردم دروغ نگوئید و اگر توان مدیریت ندارید با آبروی دولت و حامیانش بازی نکنید .با آبروی نظام بازی نکنید.یا خودتان را اصلاح کنید یا محترمانه….

موسوی گفت: اصلا خیلی از همین آقایان دانه درشت استان از سال ۹۲ خارج کشور بودند اینها کجا بودند که اینچنین تیغ برحزب و هواداران دولت می کشند. ما تکلیف خودمان را با خوزستان و سیستم مدیریتی اش، مشخص خواهیم کرد و بزودی خواهید دید که اجازه نخواهیم داد با آبرویمان بازی کنید .با آبروی دولت بازی کنید.با رای مردم بازی کنید.مگر بااین شیوه میشود استان را مدیریت کرد؟

دبیر حزب اعتدال و توسعه خوزستان بیان‌کرد: به ریل برگردید زودتر از زمانی که خیلی دیر شود. نه تنها شایستگان را ارتقا ندادند بلکه همین هایی که از مال و زندگیشان و آبرویشان گذشتند با انواع و اقسام حذف ها و محدودیت ها مواجه شدند.اخبار و اطلاعاتی که از سازمانها ،ادارات و شرکت ها به دست ما می رسد نشان می دهد که در همه سطوح با نیروهای ما برخورد کردند.قطعا این یک پدیده تصادفی نیست.یک سیاست دیکته شده از سوی منفعت طلبان و دایه های مهربانتر از مادر است. عده ای مسولیت گرفتند تادولت را سرکیسه کنند و ما با تمام قدرت در دفاع از مردم، حزب و دولت درنگ نخواهیم کرد.

موسوی ادامه داد: همه ما زحمت کشیدیم برای دولت و همه چیزمان را هزینه کردیم اما دیگر نمیگذاریم که مخالفان دولت و فرصت طلبان خواب خوش داشته باشند .مدیران استان باید بابرنامه بشوند تا استان متحول شود و با اینهمه اعتبارات کار کنند نه اینکه سرمایه کشور را فقط با پروپزالها تلف کنند .این همه سرمایه و منابع در استان هست آخر کار معلوم نیست ما خروجی ها را باید در کجا جستجو کنیم؟مردم همت نکردند؟که کردند.دولت همت نکرد ؟که کرد.پس این باندها و محافل خنثی کننده کجا هستند؟یقینا باید مدیریت ارشد استان پاسخگو باشد.ظاهرا همه ما اندر خم یک کوچه ایم.

این فعال سیاسی گفت: شایستگان و نخبگان استان در تصمیم گیری ها دیده نمی شوند.همه بزرگان دارند بزرگی می کنند و نجابت می کنند.اینها همه از سر دلسوزی آنهاست و بدلیل رفتار تعریف شده سیاسی آنها.چرا این همه تذکر شنیده نمی شود؟چرا برای تقویت خود تکیه بر ستون های ناهمسو با دولت کرده اید؟

موسوی گفت: همه توجه کنند که ما بزودی لابیگریهای این آقایان را و مسائل پشت پرده را به مردم و دولت می گوییم ما سهم خواهی نکردیم ما بدنبال خدمتگذاری بوده و هستیم اما اجازه نمیدهیم خارج از گودها ترکتازی کنند . ما نمی توانیم به سادگی از آنچه بر سر کودکمان می آید و با آنچه بر سر نهالمان می آورند بگذریم.ما مادر هستیم و این آقایان دایه.واقعا آیا اینان از ما مهربانترند؟

وی گفت:  مُر صریح قانون باید همه جا اجرا شود.تبصره های مواد مختلف قانون ،پیوسته و جزئی از قانون است. شیطنتهای برخی معاونین و نگاه سلیقه ای نمی تواند قوانین را بی ارزش کند.با فامیل بازی و تشکیل باندهای محفلی هیچ مشکلی از مردم حل نمی شود و سیاست های دولت جاری نخواهد شد.ما دنبال آرامش و اعتدال هستیم اما به هیاهوهای فرصت طلبان و منفعت طلبان بخاطر دولت و مردم پاسخ می دهیم.