کشف کالای قاچاق در بهبهان

خورنا : علی تقی‌زاده اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی در بازرسی از یک خودرو تعداد ۲۹۲ دستگاه بی‌سیم نظامی به همراه بیش از یک هزار قطعه لوازم جانبی آن را کشف کردند.
به گزارش خورنا و به نقل از فارس، وی افزود: مأموران در حین گشت‌زنی در محور دیلم – بهبهان به یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را متوقف کردند.
به گفته فرمانده انتظامی بهبهان مأموران پلیس پس از توقف در بازرسی خودرو تعداد ۲۹۲ دستگاه بی‌سیم نظامی، ۲۵۰ شارژر، ۳۸۵ دستگاه باطری، ۳۹۲ گیره و آنتن مربوطه که به صورت قاچاق وارد کشور شده بود را کشف کردند.
وی خاطرنشان کرد: راننده خودرو پس از دستگیری با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.
تقی‌زاده همچنین از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان خبر داد و گفت: هدف از اجرای این طرح سالم‌سازی و پاکسازی جامعه از آثار و نشانه‌های فرهنگ مبتذل و منحط غرب به‌ویژه در واحدهای تجاری، اماکن عمومی، ورزشی، داروخانه‌ها، آموزشگاه‌ها، مطب‌ها، دفاتر، مأسسات و شرکت‌‍ها است.
وی ادامه داد: از اهداف دیگر این طرح، پاکسازی جامعه از وجود جرایمی نظیر بدحجابی، تهیه و توزیع مشروبات الکلی، تهیه و توزیع محصولات ضد فرهنگی، خرید و فروش فیلم‌های مبتذل و مستهجن و استفاده از مانکن‌های غیر متعارف است.
فرمانده انتظامی بهبهان در پایان اظهار داشت: امینت شهرستان جز با همکاری و تعامل هر چه بیشتر شهروندان با اداره پلیس میسر نخواهد شد که امیدواریم شهروندان در این خصوص با پلیس شهرستان همکاری لازم را ایجاد کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *