فرماندار ویژه آبادان: آبگرفتگی معابر آبادان پیشگیری شود

خورنا: فرماندار ویژه آبادان با اظهار گلایه‌مندی از عملکرد برخی دستگاه‌های شهرستان گفت: دستگاه‌های اجرایی آبادان باید آبگرفتگی معابر را برای بارش‌های بعدی پیشگیری کنند.

بهرام ایلخاص‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان با اشاره به آبگرفتگی‌های نخستین باران پاییزی در این منطقه اظهار کرد: دو روز گذشته شاهد بارش باران بسیار خوبی در شهرستان بودیم اما در این راستا با مشکلاتی نیز مواجه شدیم.

وی افزود: بسیاری از مناطق شهرستان نظیر منطقه ذوالفقاری با مشکل آبگرفتگی مواجه شده که همین امر تردد شهروندان را با مشکلات زیادی روبه‌رو کرد.

فرماندار ویژه آبادان خاطرنشان کرد: با تدابیری که دستگاه‌های اجرایی شهرستان در راستای پیشگیری از آبگرفتگی معابر و خیابان‌های سطح شهرستان اتخاذ کرده بودند نباید مشکلی در این زمینه ایجاد می‌شد.

وی اضافه کرد: از دستگاه‌های اجرایی انتظار می‌رود که به گزارشاتی که در جلسات داده می‌شود جامه عمل پوشانده و به تعهدات خود نسبت به شهر و شهروندان عمل کنند.

ایلخاص‌زاده خاطرنشان کرد: دستگاه‌ها باید با ارائه گزارشات مستند به وظایف خود عمل کنند و به رفع مشکلات پیش‌روی شهروندان بپردازند.

وی با انتقال و اظهار گلایه‌مندی از عملکرد برخی دستگاه‌های شهرستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمهیداتی در راستای رفع مشکلات آبگرفتگی برای بارش‌های بعدی اندیشیده شده که امیدواریم با حمایت بیش از پیش مدیران و مسئولان شهری محقق شود.

فرماندار ویژه آبادان ادامه داد: از همشهریان بابت مشکل پیش آمده عذرخواهی می‌کنیم و در این زمینه راهکاری جدی را پیش‌رو گرفته و انجام می‌دهیم.

وی با اشاره به اینکه مشکل آبگرفتگی در شأن مردم این منطقه نیست، افزود: نباید با کوچکترین بارش باران مردم آبادان در زحمت قرار گیرند و این موضوع باید به‌زودی ریشه‌یابی می‌شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *