با حضور علی عسگر ظاهری و مدیرعامل بانک های خوزستان صورت گرفت: موافقت با راه اندازی شعبه بانک ملی در شهر قلعه خواجه

 

خورنا| میثاق حاجتی: با حضور علی عسگر ظاهری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و  مدیرعامل بانک ملی استان خوزستان،مقدمات راه اندازی شعبه بانک ملی در شهر قلعه خواجه شهرستان اندیکا فراهم شد.

به گزارش پایگاه خبری خورنا و به نقل از سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان ظاهری افزود:امیدواریم بتوانیم هر چه زودتر این خدمت را عملیاتی و با تاسیس بانک در این شهر،زمینه رضایت مردم نجیب منطقه را فراهم آوریم.

وی افزود: فعالیت مثبت و موثر بانک ها می تواند در رشد بخش های اقتصادی و افزایش تولیدات در هر بخش و یا شکوفایی در برخی زمینه های اقتصادی اثرات مهمی بر جای گذارد.اداره امور زندگی مردم و همچنین اداره امور اقتصادی کشورها، مستلزم وجود بانک هاست..

ظاهری در ادامه اظهار داشت:یکی از دغدغه های مشترک مردم خوب و نجیب اندیکا که بارها در نشست های مختلف با من مطرح کرده اند،موضوع کمبود بانک در منطقه است. مظلومیت مردم اندیکا در باب این موضوع تا آنجاست که حتی مرکز شهرستان از وجود یک بانک محروم است..

عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه افزود:با حضور مدیرعامل بانک ملی و معاون ایشان در منطقه قرار شد با همکاری شهرداری قلعه خواجه مقدمات استقرار شعبه بانک ملی در این شهر فراهم شود..

نماینده مردم شهرستان های مسجدسلیمان،لالی،اندیکا و هفتکل اظهار داشت: بانک ها به عنوان موسسات مالی و خدماتی که در یک جامعه نقش تعیین کننده ای را در گردش پول و ثروت دارند، از جایگاه ویژه ای در اقتصاد هر کشور برخوردارند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *