عملیات اجرایی فاز دوم طرح فاضلاب ماهشهر آغاز شد

خورنا: فرماندار ماهشهر گفت: فاز دوم عملیات شبکه فاضلاب ماهشهر با جمعی از مسئولان این شهرستان آغاز شد.

منوچهر حیاتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این طرح با هدف افزایش سطح برخورداری از خدمات مدرن و به روز جمع آوری و دفع فاضلاب، افزایش سطح سلامت، پیشگیری از آلودگیهای زیست محیطی و محرومیت زدایی انجام می شود.
وی افزود: فاز دوم طرح فاضلاب شهر ماهشهر در دو پروژه که پروژه اول آن با ۱۶ کیلومتر طول شبکه و خط انتقال و ۶۰ کیلومتر طول انشعابات در مناطق ۳۴،۱۷،۱۸ و۱۳  هکتاری، محدوده تلمبه خانه های ۱، ۲، ۴، ۵، و فاز ۴ و نقاط پراکنده  با اعتبار ۹۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات اوراق مشارکت به مرحله اجرا درمی آید.

حیاتی ادامه داد: همچنین در پروژه دوم ۱.۵ کیلومتر شبکه و خط انتقال و ۱۸ کیلومتر طول انشعابات، با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبار مشارکتهای مردمی (اوراق مشارکت) اجرا می شود که با اتمام آن مشترکین مناطق فاز ۲ کوی بهداری شامل خیابانهای جنوبی و محدوده بلوارهای دانشجو و رشدیه از شبکه جمع آوری فاضلاب بهره مند می شوند.

فرماندار شهرستان ماهشهر عنوان کرد: پیش از این عملیات اجرایی فاز اول شبکه فاضلاب ماهشهر در مناطق فاز یک و دو کوی بهداری، فاز چهارو پنج، خط انتقال فاز هفت و برخی نقاط پراکنده این شهر از محل اعتبار مشارکتهای مردمی (اوراق مشارکت) در ماهشهر آغاز شده است.