هندبال بهبهان نیازمند حمایت مسئولین

خورنا | پدرام کسائی: رئیس هیئت هندبال شهرستان بهبهان در گفتگو با خبرنگار خورنا گفت: ورزش هندبال بهبهان بعنوان یکی از پرافتخارترین ورزشهای شهرستان بهبهان است که تا کنون توانسته در رده های مختلف آقایان و بانوان افتخار آفرینی کند.

محسن آذر حزین گفت: متاسفانه مسئولان شهری و استانی وعده های بسیاری جهت حمایت از این رشته ورزشی داده اند که تا کنون محقق نشده و امیدواریم جهت حفظ و بقای این رشته پرافتخار به وعده های خود جامه عمل بپوشانند.

محسن آذرحزین در خصوص مسابقات تیم های هندبال آقایان و بانوان در هفته جاری گفت: تیم هندبال آقایان قصر نشاط ایرانیان که در مسابقات لیگ دسته یک آقایان کشور حضور دارد در روز جمعه این هفته ساعت ۱۶ میهمان تیم فراز بام خائیز در شهر دهدشت می باشد.

وی در خصوص تیم فراز بام خائیز گفت: این تیم توانسته با حمایتهای بسیار خوب مسئولان شهری و استانی خود مهره های بسیار خوبی از بازیکنان ملی و سه بازیکن ارزنده خارجی را در اختیار بگیرد و در حال حاضر یکی از تیم های خوب می باشد.

رئیس هیئت هندبال شهرستان بهبهان گفت: از سری مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان کشور نیز روز جمعه تیم هندبال بانوان بهمن بهبهان میزبان تیم هیئت هندبال اصفهان می باشد.

وی گفت: این مسابقه ساعت ۱۱ روز جمعه در سالن ولایت شهر بهبهان برگزار می گردد.