مدیر عامل “شرکت پالایش گاز یادآوران خلیج فارس” منصوب شد

خورنا|باقرگل فر: مهندس نژاد سیلم مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس مهندس عبدالامیر دیوان بچاری را به سمت مدیرعامل پالایش گاز یادآوران منصوب کرد.

نژاد سلیم در ادامه گفت:شرکت پالایشگاه گاز یادآوران خلیج فارس مجری طرح (NGL -۳۲۰۰ ) با هدف تولید +  وگاز شیرین و با ظرفیت پالایش نهایی ۵۰۰ میلیون فوت مکعب در روز که جنبه زیست محیطی مهمی بر منطقه نیز دارد در جنوب حوزه نفتی و شمال حوزه نفتی یادآوران واقع در ۶۰ کیلومتری جنوب شهرستان هویزه در زمینی به وسعت ۱۸۰ هکتار در حال احداث می باشد.

متن حکم ایشان به شرح ذیل است :

 نظر به تعهد، سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی و با عنایت به مصوبه هیئت مدیره محترم شرکت پالایش گاز یادآوران خلیج­ فارس به موجب این حکم می­شوید. با توجه به اهمیت پروژه NGL ۳۲۰۰ و نقش آن در جلوگیری از هدر رفت ثروت ملی با بازیافت گازهای مشعل و انتشار مقادیر قابل توجهی گاز دی اکسید کربن و همچنین صیانت از محیط زیست انتظار است با توکل بر خداوند متعال و با بهره­گیری از افراد متعهد، متخصص و کارآمد در ساماندهی و هدفمند سازی فعالیت ها و تلاش در جهت تحقق اهداف زیر موفق باشید.

–     اتخاذ روشها و برنامه های جامع عملیاتی برای دست یابی به اهداف اولویت بندی شده پروژه با بهره گیری از تکنولوژی­های به روز دنیا ورعایت استانداردهای کیفی جهانی در حوزه فنی، محیط زیست وایمنی

–     مدیریت عالیه اجرای پروژه منطبق با برنامه زمانبندی شده، مدیریت و کنترل هزینه ها بر مبنای تصمیمات علمی و اقتصادی ورعایت مقررات، دستورالعمل­ها و آیین­نامه­های مربوطه به منظور حفظ حقوق کلیه ذینفعان

–     تمرکز بر قابلیت ها و توانمندی های سازندگان داخلی و استفاده حداکثری از ظرفیت آنها در خصوص تامین ملزومات در راستای اجرای سیاستهای کلان اقتصاد مقاومتی و حمایت از ساخت داخل مگر در مواردی که دانش، تکنولوژی و سازو کارهای مورد نیاز داخل کشور پاسخگو نباشد.

–      تدوین و اجرای اثر بخش سیاست های کلان راهبردی و خط مشی­های مرتبط در خصوص تأمین منابع مالی، پیشرفت موفقیت آمیز فعالیت ها و کاهش ریسک های استراتژیک پروژه با بهره گیری از سیاست های کلان راهبردی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس.

–     برنامه ریزی جامع، گسترده و منطبق بر کرامت انسانی جهت بکارگیری نیروهای متخصص،متعهد و دلسوز به منظور ارتقای بهره وری در کلیه فعالیت های شرکت

–     نظارت عالیه و کنترل دقیق اجرای مندرجات قرارداد EPC با پیمانکار مربوطه

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *