نواخته شدن زنگ آغاز امامت و ولایت درمدارس رامهرمز

خورنا -فرشیدفرجی بمناسبت نهم ربیع الاوّل سالروز آغاز امامت ولی عصر(عج)،زنگ آغاز امامت و ولایت در مدارس شهرستان رامهرمز نواخته شد.

به گزارش خورنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان رامهرمز ؛ در مراسم متمرکز این زنگ که در مدرسه دخترانه فرزانگان برگزار شد. اسدی مسئول بنیاد مهدویت و معاون پشتیبانی آموزش و پرورش رامهرمز ضمن خوش آمدگویی به مدعوین و تبریک سالروز آغاز امامت و زعامت یگانه منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر(عج)، مهربانی، احسان و نیکوکاری را از صفات بارز منتظران واقعی امام زمان(عج) بیان کرد و دانش آموزان را به مطالعه و تحقیق و افزایش معرفت نسبت به آقا امام زمان (عج) که از وظایف اصلی ضروری همه ماست توصیه نمود.

در ادامه حجت الاسلام عسکرزاده رئیس اداره تبلیغات اسلامی رامهرمز هم با اشاره به صفات منتظران واقعی امام زمان(عج) مطالبی را عنوان کردند.

در این مراسم ها ابوالعباسی معاون پرورشی، فرج حاجی زاده کارشناس پرورشی و حاجی زاده کارشناس روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش و همچنین احمدی نشان مسئول بسیج فرهنگیان و خانم راحت خواه مسئول بسیج دانش آموزی و موسوی رییس اداره ارشاد اسلامی حضور داشتند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *