بیمارستان مادر رامهرمز درجه دار شد

خورنا- فرشیدفرجی مدیرکل بیمه سلامت استان خوزستان : بیمارستان مادر رامهرمز دارای درجه شد و در پرداختی‌هایش تسهیل ایجاد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خورنا، دکتر سید جمال امامزاده در دیدار با فرماندار رامهرمز اظهار داشت: طرح بیمه سلامت از طرح‌های موفق در سطح کشور بوده است که سهم آن برای مردم بیشتر بوده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه بیمارستان مادر این شهر با تلاش‌های فراوان دارای اخذ درجه شد که این درجه درروند پرداختی‌های سهم بیمه به این بیمارستان بسیار تأثیر خواهد داشت و در صورت تسریع در اسناد پزشکی بخش قابل‌توجهی از بدهی ما به بیمارستان پرداخت خواهد شد.

مدیرکل بیمه سلامت استان یادآور شد: در سال جاری ۸۶ میلیارد تومان در بخش درمان به حوزه دانشگاه اهواز اختصاص داده‌شده که شامل بخش‌های درمانگاه‌های سرپایی و سایر بخش‌ها در سطح استان خواهد بود.

در ادامه این جلسه: فرماندار رامهرمز نیز گفت: طرح تحول سلامت در کل کشور از خدمات خوب دولت است اما این طرح نواقصی دارد که باید بازنگری و چالش‌هایی که دارد برطرف شود.

احسانی نیا ادامه داد: رامهرمز جزء شهرستان‌هایی است که در حیطه پزشکی بسیار دچار مشکل است و با نارسایی‌های متفاوتی در بخش روبرو هستیم.

فرماندار رامهرمز تصریح کرد: باید با یک سری ابتکارات و خلاقیت‌ها بتوان مشکلات را کمتر کرد و تمهیداتی اتخاذ کرد.

وی افزود: متأسفانه در این شهر حتی واحد انتقال خون وجود ندارد و مردمی که حاضر به خون دهی هستند نمی‌دانند به کجا مراجعه کنند.

احسانی نیا در پایان از مردم خواست وقتی مجروحی به اورژانس انتقال داده می‌شود برای تأمین سلامت وی و سایر بیماران از تجمع در مقابل اورژانس جدا خودداری کنند.

به گزارش خورنا مدیرکل بیمه سلامت استان خوزستان به همراه دکتر رضایی معاونت توسعه و مدیریت منابع بیمه سلامت استان، مهدی دستی رئیس بیمه سلامت رامهرمز از ساختمان در حال احداث این اداره در رامهرمز بازدید کردند و سپس به دیدار رمضان شالو از بازنشستگان این اداره در منزل وی رفته و نامبرده را مورد تفقد قراردادند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *