توزیع آب شرب بین دامداران هندیجانی

خورنا : حمید مطرودی اظهار داشت: توزیع آب شرب در بین دامداران با تانکر هفت هزار لیتری توزیع شد.
به گزارش خورنا و به نقل از فارس، وی افزود: روستاهای دورافتاده و محروم با توجه به بروز پدیده خشکسالی و کاهش نزولات جوی در شهرستان از کمبود آب آشامیدنی بسیاری رنج می‌بردند که خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته این مشکل تا حدودی رفع شد.
مدیر جهاد کشاورزی هندیجان با اشاره به اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح خاطرنشان کرد: با اعتباری معادل یکصد میلیون تومان از اعتبارات خشکسالی مدیریت بحران این طرح در بین دامداران هندیجانی اجرا شد.
به گفته وی این طرح با حمایت‌ دامداران و تولید کنندگان فرآورده‌های گوشتی و لبنی، همکاری سازمان جهاد کشاورزی، فرماندار و نماینده شهرستان صورت گرفته است.
مطرودی ادامه داد: البته در سال ۸۹ اعتباری در این خصوص تخصیص داده شده بود که ناکافی بوده و با توجه به گرمی هوا و بالا رفتن هزینه حمل و نقل و کرایه تانکر سوخت جوابگوی نیاز همه دامداران در منطقه و روستاهای محروم نبود.
وی افزود: در این راستا با حمایت مسئولان مرتبط این طرح تحققی یافت.
مدیر جهاد کشاورزی هندیجان با بیان اینکه توجه خاص به دامداران و کشاورزان منطقه به‌مراتب زمینه و بسترهای خوب اشتغال را ایجاد می‌کند گفت: با ایجاد چنین موقعیت‌های شغلی در منطقه می‌توان از مهاجرت جوانان روستایی به شهرهای هم‌جوار و همچنین اشتغال کاذب آنها جلوگیری کرد.
وی خطاب به مسئولا شهری و استانی تصریح کرد: به‌منظور تخصیص اعتبارات بیشتر در بخش کشاورزی و دامداری در سال جاری باید مسئولان همت بیشتری کنند.
مطرودی خاطرنشان کرد: کشاورزان در صورت برخورد با هرگونه مشکل و کمبودی می‌توانند به این اداره مراجعه و مشکلات خود را با ما در میان بگذارند.
وی در پایان اظهار داشت: تلاش‌های صورت گرفته در راستای وسعت‌بخشی به بخش دامداری و کشاورزی شهرستان و رفع موانع در پیش‌روی آنها است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *