سرپرست آموزش و پرورش خرمشهر در مراسم تودیع : مارا بس است

عباس مدحجی خورنا : صبح امروز مصطفی اگزوشنی سرپرست آموزش و پرورش خرمشهر پس از چهار ماه و دوروز تودیع شد تا سکان هدایت این اداره را به ناصر علیفر ، ریاست جدید این اداره بسپارد.

پیش از ظهر امروز طی مراسمی در سالن امام رضا (ع) اداره آموزش و پرورش خرمشهر ناصر علیفر توسط فرماندار و هیئت استانی بعنوان ریاست جدید این اداره معارفه شد . این معارفه با حضور فرهنگیان ، مدیران مدارس ، کارمندان آموزش و پروش ، مسولین ادارات ، بانک ملی ، سازمان تبلیغات اسلامی ، شورای شهر ، اداره برق ، فرماندار خرمشهر و هیئت همراه و هیئت استانی انجام شد و ناصر علیفر حکم انتصاب خودرا از دستان کمایی معاون متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان و حیاتی فرماندار خرمشهر دریافت کرد .

در این مراسم مصطفی اگزوشنی درحالی تودیع شد که گزارشی از عملکرد خود طی این مدت ارائه داد و از تمام همکاران حلالیت طبید. اگزوشنی ضمن بیان سختی کار در ماههای مهر و شهریور گفت تمام تلاش خود را کرده بود تا آموزش دانش آموزان خرمشهری لطمه ای نبیند و دانش آموزان در روند مهارت آموزی دچار مشکل نشوند . اگزوشنی از تمام فرهنگیانی که طی این مدت یار و یاور اداره آموزش و پرورش بودند تشکر کرد و افزود کما فی السابق در جهت اهداف متعالی اموزش گام خواهد برداشت و در کمک به مدیر جدید کوتاهی نخواهد کرد . وی ضمن قرائت شعری از حافظ با قافیه  مارا بس است برای علیفر آرزوی موفقیت کرد .

حیاتی و کمایی هم هرکدام در سخنان خود از مدیران قبلی تشکر کرده و ضمن تاکیید بر مظلومیت و مقدسیت خرمشهر برای مدیر جوان آرزوی موفقیت کردند.

در پایان علیفر با تشکر از عبدالله سامری نماینده ی خرمشهر اورا نماینده ای مردمی و خاکی خواند و از کلیه رووسای ادارات برای بهبود شرایط کمک طلبید . وی همچنین از تقی زاده مدیر کل اموزش و پرورش استان خوزستان و امام جمعه ی خرمشهر برای اعتماد و اقدامتشان قدردانی کرد .علیفر که پیش ازاین هم پست های مختلفی در بدنه ی آموزش و پرورش را تجربه کرده بود بطور مختصر به تبیین دیدگاه خود به اموزش و پرورش پرداخت.

حضور ناصر علیفر در راس هرم آموزش و پرورش خرمشهر مدتها درگیر کش و قوس های فراوانی بود و تا مدتی قبل اخباری مبنی بر انتصابش در استانداری برسر زبانها بود . به هر ترتیب باید صبر کرد تا در روزها و ماههای آینده عملکرد و کارنامه ی علیفر بیش از سخنانش گویای بهبود وضعیت آموزش و پرورش خرمشهر باشد .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *