برتری پرسپولیس مقابل شاگردان دایی

خورنا: آخرین دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال، از ساعت ۱۸ بین دو تیم پرسپولیس و راه آهن در ورزشگاه آزادی و در حضور بیش از ۵ هزار تماشاگر برگزار شد که بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

هادی نوروزی در دقیقه ۲ و سیدجلال حسینی در دقیقه ۱۶ برای پرسپولیس گلزنی کردند که هر دو پاس گل را مهدی مهدوی کیا با سانترهای دقیق انجام شد. پرسپولیس در این مسابقه با برنامه بازی کرد و در اکثر دقایق بازی تیم برتر میدان بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، سرخپوشان تهرانی با این برد ۱۴ امتیازی شدند و به رده یازدهم جدول صعود کردند. راه آهن نیز ۱۸ امتیازی باقی‌ماند.

محسن ترکی داور مسابقه به حسین ماهینی و مهرداد پولادی از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

*ترکیب پرسپولیس:

نیلسون، رضا نورمحمدی، محسن بنگر، سیدجلال حسینی، مهرداد پولادی، حسین ماهینی، مهدی مهدوی‌کیا( از دقیقه ۸۸ سامان آقا‌زمانی)، میثم نقی‌زاده، محمد نوری، هادی نوروزی( از دقیقه ۸۲ محمد قاضی) و کریم انصاری فرد( از دقیقه ۷۸ غلامرضا رضایی)

سرمربی: مانوئل ژوزه

*ترکیب راه‌آهن:

فرشید کریمی، سیدعلی حسینی، حسین کعبی، پیروز قربانی، ابراهیم کریمی،حسین پاشایی، مهرداد کفشگری( از دقیقه ۶۵ ایمان رزاقی)، غلام عباس آشوبی، بهادر عبدی( از دقیقه ۸۱ محمدحسن‌رجب‌زاده)، علیرضا عباسفرد و مجتبی شیری (از دقیقه ۵۹ جهانگیر عسگری)

سرمربی: علی دایی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *