فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بندر ماهشهر:

بسیج مظهر مقاومت ملت ایران است/ نیروی مقاومت بسیج بزرگ‌ترین شبکه انسانی خاورمیانه را دارد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندر ماهشهر با بیان اینکه بسیج مظهر مقاومت ملت ایران است، گفت: نیروی مقاومت بسیج بزرگ‌ترین شبکه انسانی خاورمیانه را دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندر ماهشهر با بیان اینکه بسیج مظهر مقاومت ملت ایران است، گفت: نیروی مقاومت بسیج بزرگ‌ترین شبکه انسانی خاورمیانه را دارد.

به گزارش خورنا، سرهنگ محمود اسلام‌دوست در گردهمایی بزرگ بسیجیان این شهرستان در مصلی امام خمینی (ره) بندر ماهشهر اظهار کرد: بسیج مظهر مقاومت ملت ایران و برخاسته از اهتمام ویژه امام راحل (ره) و دستور تاریخی ایشان در ۵ آذر ۵۸ است.

وی ادامه داد: نیروی مقاومت بسیج برخاسته از ملتی مستضعف و امتی است که علیه دنیا و رژیم طاغوتی شاهنشاهی به پا خواست و مقابل مستکبران عالم به پیروزی رسید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بندر ماهشهر با بیان اینکه بسیج ضامن امنیت جامعه است، خاطرنشان کرد: بسیج در تمام عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی داوطلب ورود بوده و هرجا گلوله، خمپاره و تانک‌های دشمن وجود داشته بسیج دشمن را مردود و مقهور کرده است.

اسلام‌دوست متذکر شد: بسیج در دهه نخست انقلاب و در تقابل با رژیم بعث عراق و نماینده استکبار جهانی با شعار الله‌اکبر و بدون اسلحه توانست به پیروزی برسد. بسیج در شرایطی که توان برخی نیروها تحلیل می‌رفت ورود می‌کرد. هنگامی که روحیه یأس و ناامیدی به وجود می‌آمد بسیج روحیه نشاط و امید را ایجاد می‌کرد.

وی افزود: بسیج با اقدامات خود دل دشمن را می‌لرزاند و با گشت‌های شناسایی که در خاک عراق انجام می‌داد زمینه پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات‌های مختلف را فراهم می‌کرد. بسیج با تجربه‌ای که از کوفه و سقیفه داشت یاد گرفت که باید عمارگونه و ابوذرگونه عمل کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندر ماهشهر ادامه داد: بسیج مکتب و نیرویی است که سردار قاسم سلیمانی در آن پرورش یافته و داعشی که توسط استکبار و صهیونیسم تأسیس شد و حامیان پولداری همچون آل سعود داشت توسط تفکر بسیجی نابود شد.

اسلام‌دوست تصریح کرد: نیروی مقاومت بسیج بزرگ‌ترین شبکه انسانی خاورمیانه را دارد و الگوی حشدالشعبی عراق و سوریه و لبنان شده است.

وی یادآور شد: بسیج در تمام نقاط کشور حضور دارد و با آسیب‌های اجتماعی مبارزه می‌کند. برای مقابله با اعتیاد، طلاق و آسیب‌های دیگر برنامه‌ریزی و اقدام کرده و با حضور در مناطق محروم و حاشیه‌نشین، محرومیت‌زدایی می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندر ماهشهر اظهار کرد: بسیج در شرکت‌های پتروشیمی نیز حضور دارد و به تحقق اقتصاد مقاومتی و تولید ملی کمک می‌کند. بسیج با اعزام گروه‌های پزشکی به مناطق محروم خدمات پزشکی ارائه می‌دهد و در بارندگی‌ها، سیل‌ها و دیگر اتفاقات و بلایای طبیعی به امدادرسانی به مردم می‌شتابد.

اسلام‌دوست متذکر شد: واگذاری بیش از یک میلیارد تومان وام اقتصاد مقاومتی برای توسعه تولید و اشتغال بخش دیگری از خدمات نیروی مقاومت بسیج است.

وی در پایان اضافه کرد: بسیج با برگزاری یادواره‌های شهدا در حفظ آثار دفاع مقدس می‌کوشد و با تشکیل حلقه‌های تربیتی صالحین برای آموزش و بصیرت افزایی جوانان تلاش می‌کند. بسیج همچنین برای آمادگی لازم در برابر خطرات احتمالی آموزش نظامی نیز ارائه می‌دهد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *