فرماندار دزفول برای منافع دزفول خواهم جنگید

خورنا|یاسین مهرپرور:به گزارش خورناحبیب اله آصفی امروز یکشنبه در جلسه شورای آموزش وپرورش گفت: دزفول علیرغم ظاهر آراسته ، دردهای بی درمان متعدد و تلخی دارد که خیلی ها در داخل این شهرستان نمی خواهند آن هارا بپذیرند.

وی افزود: شاخص های توسعه دزفول از تمام استان عقب تر است.درسال های اخیر همواره این موضوع را در جلسات استان تکرار کردم اما متهم به سیاه نمایی شدم تااینکه تلاش و پیگیری ها برای نشان دادن این محرومیت ها موجب شد تا سرانجام عده ای باور کنند که #دزفول از محرومیت های عدیده ای رنج می برد.

آصفی بابیان اینکه بسیاری از طرح های توسعه و پیشرفت دزفول مرهون همت خیرین بوده ، گفت: با وجود تاکید مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری مبنی بر تحقق اقتصاد مقاومتی ، در دزفول با اختلاف سلیقه ای روبرو هستیم بطوری که برخی افراد در دزفول با فعالیت های عمرانی و اقتصادی و سرمایه گذاری مخالفت کرده و بعضا در روند اجرای طرح ها سنگ اندازی می کنند.

فرماندار ویژه دزفول بابیان اینکه نباید مخالفت شخصی عده ای با فرماندار باعث زیرسوال بردن اشتغال و اقدامات انجام شده در حوزه سرمایه گذاری دزفول طی سال های اخیر شود، عنوان کرد : یکی از مهمترین دلایل ایجادبحران های اجتماعی در دزفول کمبوداشتغال و بیکاری بوده که باعث روی آوردن به ناهنجاری ، بزهکاری و بسیاری دیگر از تلخی ها شده و مانیز در ۳ سال و ۸ ماه گذشته اولویتمان رفع مشکلات اقتصادی و ورود سرمایه گذار بوده است.

آصفی بابیان اینکه برای برخی پروژه های دزفول بیش از ده هابار جلسه برگزار کرده ایم ، تصریح کرد: این حجم انبوه سرمایه که وارد دزفول شده کارساده ای نبوده و در اوج کارشکنی ها ، دشمنی ها و سنگ اندازی های عده ای در درون خود شهر رخ داده است.

فرماندار ویژه دزفول بااشاره به ظرفیت های عظیم دزفول در حوزه های مختلف و عدم بهره گیری از این ظرفیت ها در سالهای گذشته ، افزود: چرا عده ای به اقداماتی که درراستای رفع بحران های بیکاری و اقتصادی در #دزفول انجام می شود خرده می گیرند اما در حوزه نشاط و سرگرمی و شادابی اجتماعی که بشدت در دزفول کمرنگ است تاکنون انتقادی نشده است.

آصفی باتاکیدبراینکه متولیان فرهنگی دزفول نتوانسته اند به خوبی نواقص و کمبودهای اجتماعی را در این شهر رفع کنند، گفت: اگر عده ای بدانندبرای تک تک طرح های سرمایه گذاری و پروژه های شهرستان ، مجموعه فرمانداری چه مشقت هایی کشیده اینگونه به راحتی آنها را زیر سوال نمی بردند.

فرماندار دزفول بابیان اینکه ریشه اکثر مشکلات و آسیب های اجتماعی بیکاری است، یادآورشد :با اقدامات انجام شده و مطابق اظهارات مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی نرخ بیکاری در دزفول کاهش یافته است هر چند همچنان باید برای کاهش نرخ بیکاری در این شهرستان تلاش کرد و ما در این راه همانندگذشته با تمام کارشکنی ها برای منافع دزفول خواهیم جنگید و کوتاه نمی آییم.