برگزاری لیگ فوتبال دانش‌آموزی به نام سردار قاسم سلیمانی در رامهرمز

خورنا- فرشیدفرجی لیگ فوتبال دانش‌آموزی به نام سردار رشید و سرافراز ایران قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم در رامهرمزبرگزار میگردد

به گزارش خبرنگار خورنا عبدالله طاهری مدیر کانون شهید دامغانی رامهرمز اظهار داشت: این کانون در نظر دارد لیگ فوتبال دانش‌آموزی را به نام سردار رشید اسلام قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم از ۲۲ آذر تا ۲۲ بهمن سال جاری برگزار نماید.

وی ادامه داد: مسابقات لیگ در زمین چمن کانون انجام می‌شود و تشکیل تیم‌ها و مربیگری بر عهده‌ی دانش آموزان است.

مدیر کانون شهید دامغانی رامهرمز تصریح کرد: هدف از این برنامه ایجاد روحیه قدرشناسی سپاس از فرماندهان و پاسداران زحمتکشان انقلاب، همکاری، تعاون ، مشورت، رهبری و استقلال فکری، سلامتی و نشاط نونهالان و نوجوانان هست و به همین منظور تشکیل تیم‌ها مدیریت و مربیگری و نام گزاری بر عهده‌ی خود دانش آموزان است.

وی افزود: لازم به ذکراست فقط دانش آموزان پایه چهارم پنجم و ششم می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند و دور بعدی مسابقات برای دانش آموزان متوسطه اول از ۲۲ بهمن آغازمی شود.

طاهری در پایان ضمن تبریک پیروزی جبهه‌ی مقاومت در عراق و سوریه به رهبر شجاع انقلاب و به سردار رشید اسلام  قاسم سلیمانی و خانواده محترم شهدای مدافع حرم گفت: ما باید فرزندان خود را بافرهنگ شهادت و ایثار آشنا کرده و همواره قدردان سرداران و مدافعان حرم اهل‌البیت و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *