نماینده شادگان: خط لوله آبرسانی شادگان نیازمند تعویض است

خورنا: نماینده مردم شادگان در مجلس گفت: خط لوله آبرسانی شادگان فرسود است و باید تعویض شود.

عبدالله تمیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: آب مصرفی شهرستان شادگان از رود کارون به‌وسیله خط لوله ۲۵ اینچی تأمین می‌شود.

وی با بیان اینکه این خط لوله ۴۷ ساله است، افزود: این خط لوله بسیار فرسوده و قدیمی است و با توجه به کارکرد زیاد آن باید حداکثر ۱۲ سال پیش تعویض می‌شد.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ۱۵ اینچ این خط لوله را گل و لای مسدود کرده به‌همین دلیل آبرسانی به مناطق مختلف شهری با مشکلات مواجه شده است.

وی با بیان اینکه جداره‌های داخلی خط لوله آب شادگان از کارون فرسوده بوده و جوابگوی شهر نیست، گفت: در جلسه با وزیر جهاد کشاورزی، مشکل پیش آمده مطرح و قول رفع مشکل و مساعدت در این زمینه نیز به شهرستان داده شده است.

تمیمی اضافه کرد: در این راستا باید نسبت به تعویض خط لوله در شهرستان اقدام شود که البته این امر نیاز به زمان زیاد و تأمین اعتبار مورد نیاز دارد.

وی بیان کرد: به دلیل مشکل لوله‌‌های ارتباطی آبرسانی در این شهر در برخی ساعات مجبور به قطع آب شده و همین امر موجبات نارضایتی بسیاری از شهروندان را در پی داشته است.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در همین راستا اکیپی از استان خوزستان به شهرستان اعزام شده تا مشکل پیش‌رو را پیگیری و شهروندان را از مزایای طبیعی بهره‌مندی از آب، برخوردار کنند.

وی خطاب به مسئولان ملی خاطرنشان کرد: شهرستان شادگان با وجود برخورداری از ظرفیت و قابلیت‌های بالای تجاری و اقتصادی باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد زیرا گریبانگیر محرومیت‌های بسیاری است.