بازارچه تالاب بین‌المللی شادگان راه‌اندازی می‌شود

خورنا: معاون فرماندار شادگان گفت: بازارچه تالاب بین‌المللی شادگان به زودی راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، عبدالزهرا سنواتی صبح امروز در جلسه ساماندهی و راه‌اندازی بازارچه تالاب بین‌المللی شادگان که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان با حضور جمعی از مسئولان شهری برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌های گردشگری موجود در تالاب شادگان و به‌منظور جذب گردشگران و معرفی محصولات شهرستان، احداث بازارچه محلی در این محل این تالاب آغاز و به‌زودی تکمیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه راه‌اندازی بازارچه محلی در تالاب شادگان بارها مورد تأکید استاندار خوزستان قرار گرفته است، افزود: در سفر هیئت دولت یکی از مصوبات، تبدیل تالاب شادگان به منطقه گردشگری بود که همچنان محقق نشده است.

معاون فرماندار شادگان با اشاره به محصولات قابل عرضه در این بازار تصریح کرد: در این بازارچه محصولاتی از جمله صنایع دستی، مواد پروتئینی، فروش آبزیان، نان محلی و … عرضه می‌شود.

وی اضافه کرد: با همکاری دستگاه‌های مرتبط از جمله میراث فرهنگی، محیط زیست، بخشداری، نیروی انتظامی، شهرداری و دهیاری‌ها نسبت به تکمیل این بازارچه اقدام می‌شود.

سنواتی همچنین عنوان کرد: این بازارچه محلی، تأثیر به‌سزایی در جذب گردشگر و معرفی محصولات صنایع دستی و … دارد و برای اقتصاد منطقه نیز بسیار مؤثر است.

وی ادامه داد: نواقص و کمبودهای این بازارچه از جمله آب، برق و آسفالت محوطه بازارچه بسیار مهم است که باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان امر قرار گیرد.

معاون فرماندار شادگان خاطرنشان کرد: شهرستان شادگان با وجود برخورداری از ظرفیت و قابلیت‌های بالای اقتصادی و تجاری همچنان در بسیاری از بخش‌ها مغفول مانده و نیازمند توجه مسئولان استانی و ملی است.

وی در پایان نیز چنین گفت: همه تلاش ما در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان و بخش‌های مختلف شهری و روستایی‌ بوده و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *