اجرای ۴۰ مصوبه هیئت دولت در آبادان

خورنا : بهرام ایلخاص‌زاده اظهار داشت: بررسی مشکلات استان‌ها و شهرستان‌های مختلف به صورت کارشناسی شده و از نزدیک از جمله اقدامات مهم و خوب دولت در راستای حل مسائل مناطق مختلف است.
وی پیگیری دقیق مصوبات و نظارت بر اجرای درست آنها در اسرع وقت را از جمله دیگر دستاوردهای سفرهای هیئت دولت به شهرستان‌ها دانست و خاطرنشان کرد: دلگرمی مردم به دلیل مورد توجه قرار گرفتن منطقه و حل مشکلات و بررسی و رفع آن از دیگر دستاوردهای سفرهای استانی هیئت دولت است.
فرماندار ویژه آبادان افزود: مسئولان می‌توانند با تهیه و تدوین برنامه‌های مدون، اولویت‌‌بندی، اجرای پروژه‌ها و توجه ویژه به مسائل و مشکلات اساسی هر منطقه در راستای استفاده از فرصت پیش آمده برنامه‌ریزی کنند.
وی ادامه داد: ایجاد انگیزه مضاعف در مسئولان شهرستانی و استانی برای فعالیت بیشتر و پیگیری مضاعف از دیگر دستاوردهای سفرهای استانی هیئت دولت در این راستا قلمداد می‌شود.
ایلخاص‌زاده سرعت‌بخشی به اجرای برنامه‌ها و پروژه‌ها را تاثیرات سفرهای استانی هیئت دولت برشمرد و تصریح کرد: اعمال نظارت مستمر و جدیت بیشتر مسئولان استانی را از ثمرات سفرهای استانی است.
وی گفت: باتوجه به پروژه‌های پیشنهادی تعداد ۶۸ مصوبه در سفرهای اول و دوم هیئت دولت در سال ۸۵ و ۸۷ در آبادان مصوب شده است.
ایلخاص‌زاده اضافه کرد: از تعداد ۲۸ مصوبه هیئت دولت در سال ۸۵ تاکنون با پیگیری‌های انجام شده ۱۶ مصوبه اجرایی شده است.
وی افزود: همچنین ۱۰ مصوبه دور اول سفر هیئت دولت به شهرستان آبادان در حال اجرا هستند و در حال پیگیری دو مصوبه دیگر برای اجرا هستیم.
فرماندار ویژه آبادان بیان کرد: از تعداد ۴۰ مصوبه هیئت دولت در سال ۸۷ و دور دوم سفرهای استانی تاکنون ۲۴ مصوبه اجرایی شده است.
وی افزود: در حال حاضر نیز باتوجه به پیگیری‌های انجام شده تعداد ۱۳ پروژه در مرحله اجرا هستند و سه پروژه دیگر مقدمات اولیه اجرایی شدن را طی می‌کنند.
ایلخاص‌زاده ادامه داد: شناخت بندر اروندکنار به‌عنوان مرز مجاز دریایی، مصوبه مجوز واردات کالای ملوانی، تجهیز و تعمیرات اساسی بیمارستان‌های طالقانی و شهید بهشتی، پنج هکتار زمین به‌صورت رایگان به جهاد برای استقرار صادرات واکسن، راه‌اندازی شعبه تأمین اجتماعی اروندکنار، تهیه طرح توجیهی شهرک صنایع دریایی و شیلات آبادان و… از جمله مصوبات اجرایی شده در چند سال اخیر است.
وی تصریح کرد: مشخص شدن روستای سادات به‌عنوان منطقه گردشگری، احداث سالن ورزشی اروندکنار، احداث سالن ورزشی کوثر یک، احداث سالن کوثر دو، واگذاری ۴ هزار واحد مسکونی، تکمیل مجتمع پرورش میگوی آبادان و … از دیگر مصوبات اجرا شده در آبادان است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *