فرمانده سپاه ناحیه مسجدسلیمان خبر داد: اعزام کاروان ۸۰۰ نفره دانش آموزان دختر مسجدسلیمان در قالب راهیان نور به مناطق عملیاتی

خورنا| میثاق حاجتی: این کاروان ۸۰۰ نفره دانش آموزان از دختر مقطع متوسطه شهرستان مسجدسلیمان با ۱۸ اتوبوس به این مناطق اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری خورنا و به نقل از آسماری کاروان ۸۰۰ نفره دانش آموزان دختر مقطع متوسطه شهرستان مسجدسلیمان صبح امروز در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.
سرهنگ سید عبدالمطلب رحیمی حسینی فرمانده سپاه ناحیه مسجدسلیمان با اعلام این خبر گفت:در این مرحله از اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس تعداد۸۰۰نفر دانش آموز دختر از مدارس مسجدسلیمان به مدت ۲ روز از مناطق عملیاتی بازدید خواهند کرد.

وی افزود:این دانش آموزان از یادمان شهدای هویزه و یادمان شهدای عشایر گمبوئه در شهرستان حمیدیه بازدید و در نمایش فرهنگی” پایداری تا ظهور”که در پادگان شهید غلامی برگزار می شود حضور خواهند یافت.

لازم بذکر است این کاروان ۸۰۰ نفره دانش آموزان از دختر مقطع متوسطه شهرستان مسجدسلیمان با ۱۸ اتوبوس به این مناطق اعزام شدند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *