پیروزی زرد پوشان نفت مسجدسلیمان در مقابل اکسین البرز / نفت ۱ اکسین البرز ۰ + جدول

خورنا| میثاق حاجتی: تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با پیروزی مقابل اکسین البرز به روند موفقیت خود در بازیهای لیگ یک ادامه داد.

به گزارش پایگاه خبری خورنا و به نقل از پایگاه خبری ایرانیان ، هفته چهاردهم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول کشور با تداوم صدرنشینی نفت مسجدسلیمان همراه بود.تیم نفت مسجدسلیمان از همان لحظه سوت آغاز ، بازی را در دست گرفت و حملاتی را بر روی دروازه حریف طرح ریزی کرد و بارها تا فرو پاشی دروازه حریف پیش رفت اما فرصت ها یکی پس از دیگری از دست رفت تا اینکه در اواخر نیمه اول مزد حملات خود را گرفت.
در دقیقه ۴۴ حرکت انفجاری صادق صادقی هافبک خوش تکنیک نفت مسجدسلیمان و دریبل دو سه مدافع اکسین با خطای مدافعین بر روی این بازیکن توام شد و داور بلادرنگ نقطه پنالتی را نشان داد. ضربه پنالتی را ” عباس عسگری ” در جهت خلاف بیرانوند به گل اول طلایی پوشان مسجدسلیمانی تبدیل کرد تا نفت نیمه اول را با برتری به پایان برساند.

مسجدسلیمانی ها نیمه دوم را هم طوفانی آغاز کردند و در ده دقیقه ابتدایی نیمه دوم دو سه فرصت صد در صد گلزنی را از دست دادند.

در ادامه اکسین برای جبران گل خورده جلو کشید و حملاتی بر روی دروازه میزبان بوجود آورد اما با هوشیاری مدافعان و دروازبان نفت ، ره به جایی نبرد و میزبان در روزی که بارش باران هوای دلپذیری را در مسجدسلیمان حاکم کرده بود ، به هر سه امتیاز این دیدار دست یافت و در روز شکست نساجی و تساوی برق ، با ۳۳ امتیاز موقعیت خود را در صدر جدول مستحکم تر کرد تا ورزشگاه مملو از تماشاگر بهنام محمدی مسجدسلیمان با جشن و پایکوبی و صدای توشمال شور و هیجان وصف ناپذیری داشته باشد.

محمود فکری که تیمش با این پیروزی فاصله خود در صدر جدول با سایر رقبا را به عدد ۷ رساند در پایان این دیدار گفت : با توجه به بارندگی و لغزندگی زمین ، بازی سختی داشتیم و بازیکنانمان به خوبی برنامه های کادر فنی را در زمین اجراکنند.
فکری ادامه داد : فضاهای بازی را بستیم و موقعیتهای خوبی بر روی دروازه حریف بوجود آوردیم و با فشار بر روی دروازه اکسین موفق شدیم پنالتی بگیریم و نهایتا به گل برسیم و سه امتیاز شیرین را کسب کردیم که جادارد به بچه های تیم و طرفداران خوبمان خسته نباشید و تبریک بگویم و از حضور هواداران در ورزشگاه در این هوای بارانی تشکر میکنم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *