نشست خبری فرمانده سپاه شهرستان هفتکل با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج

قادر سبحانی|خورنا_ظهر امروز سرهنگ پاسدار سعادت زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته بسیج برگزار شده بود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، اظهار داشت: بسیج یک جنبش خود جوش مردمی و یک فرهنگ اصیل اسلامی ، انقلابی است و هر جا انقلاب اسلامی در معرض خطر دشمن قرار گرفته وارد میدان شده و حضور موثر داشته است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هفتکل در خصوص حادثه دلخراش کرمانشاه تصریح کرد: روحیات بسیجی مردم است که بحران‌ها را مدیریت می‌کند.

وی با بیان اینکه اگر روحیه بسیجی نبود الان وضعیت در عراق، سوریه و لبنان چیز دیگری بود، گفت: با همین روحیه بسیجی همه تحلیلات دشمن نقش برآب شد و پیروزی جبهه مقاومت اسلام بر داعش دست پرورده آمریکا و اسرائیل رقم خورد.

سعادت زاده ، برنامه‌های هفته بسیج در هفتکل را ۸۰ برنامه ذکر کرد و اهم برنامه های هفته بسبج را افتتاح طرح های اقتصاد مقاومتی و ساخت پایگاه ، دیدار با خانواده‌های شهداء، غبارروبی قبور شهدا، برگزاری نمایشگاه کتاب در مسجد حجت با ۵۰درصد تخفیف، برگزاری یادواره شهدا خیابان بسیج و زنده یاد رامین عبداللهی خادم الحسین ، استقرار اکیپ پزشکی واعزام به مناطق محروم و رژه موتور سواران نشست با معتمدین وشیوخ بخش رغیوه را از جمله این برنامه‌ها عنوان کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هفتکل اردوی جهادی پرسنل، برپایی ایستگاه صلواتی در شهرستان و بخش رغیوه و اجتماع بزرگ بسیجیان در ۵ آذر را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان برشمرد