ستاد نهضت سبز شهرستان مسجد سلیمان با حضور فرماندار برگزار شد + تصاویر

خورنا| میثاق حاجتی: با حضور فرماندار و اعضای ستاد نهضت سبز در فرمانداری شهرستان مسجد سلیمان این ستاد به منظور هماهنگی اجرای برنامه های نهضت سبز تشکیل جلسه داد.

به گزارش پایگاه خبری خورنا و به نقل از روابط عمومی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مسجدسلیمان ستاد نهضت سبز شهرستان مسجد سلیمان با حضور فرماندار برگزار شد

در آغاز جلسه فرماندار مسجدسلیمان ضمن قدردانی از حضور اعضای ستاد و تلاشهای گذشته به منظور ترویج فرهنگ کاشت فضای سبز شهری و روستایی از اعضا خواست هماهنگی های لازم به منظور کاشت مداوم و برنامه ریزی جهت ایجاد فضای سبز مولد در شهر و روستا را به انجام رسانند.

در ادامه جلسه ایرج حاتمی دبیر جلسه و رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان ضمن سخنانی با ارائه آمار و عملکرد ستاد در سالهای گذشته پرداخت و گفت تلاش داریم با درگیر کردن سمن ها و ادارات در این حرکت اجتماعی به توسعه فضای سبز شهری کمک کنیم.

در ادامه جلسه باورصاد مدیریت اداره جهاد کشاورزی با پیشنهاد ایجاد پارک دولت از همه ارکان دولت و ادارات خواست ضمن ایجاد پارک جنگلی با این اداره همکاری نمایند.

با سخنرانی سایر سمن ها و ارائه پیشنهادات گسترده فرماندار مسجدسلیمان ضمن تشکر از حاضرین از شهردار درخواست نمود با در اختیار گذاشتن محلی برای کاشت نهال در راستای ایجاد یک فرهنگ عمومی به منظور کاشت نهال در تمامی مناسبت های خانوادگی اقدام نمایند.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *