۲۶ کشته در تصادف محور “دهدز” استان خوزستان/ ۳ روز عزای عمومی در چهارمحال

خورنا: استاندار و نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی جان باختن دانش‌آموزان بروجنی را تسلیت گفتند.

در این پیام تسلیت آمده است: بار دیگر، غبار اندوه و غم برسر و روی ما نشست و استان قهرمان پرورمان را در غم جمعی از بهترین‌های خود عزادار کرد.

این پیام می‌افزاید: رهروان راه شهیدان، در راهیان نور که تداعی کننده هشت سال دفاع مقدس از ارزش‌های اعتقادی، باورهای تربیتی و حماسه آفرینی دستاوردهای انقلاب اسلامی بودند، در میقات شهادت، بیعت با ولایت و شهدا را به منصه ظهور گذاشته و در راه بازگشت از سرزمین حماسه و ایثار به جمع شهیدان پیوستند.

در پیام نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری و استاندار چهارمحال و بختیاری آمده است: پرواز شهادت گونه این دانش‌آموزان عزیز باعث تاثر و تاسف مردم استان، به ویژه مردم ولایت‌مدار و انقلابی شهرستان بروجن شد.

این پیام می‌افزاید: علاوه بر اعلام سه روز عزای عمومی در چهارمحال وبختیاری، عروج عاشقانه این نوگلان پرپر که برگرفته از رسالت زینبی در پیام‌رسانی فرهنگ شهادت و ایثار است را به پیشگاه امام زمان(عج)، مقام عظمای ولایت مدظله العالی، فرهنگیان و دانش‌آموزان سراسر استان، به ویژه خانواده‌های این عزیزان تسلیت عرض کرده و رجاء واثق داریم خداوند قادر متعال روح بلندشان را با فاطمه الزهراء(س)محشور می‌گرداند.

به گزارش فارس،علودرجات برای درگذشتگان و صبر و شکیبایی برای بازماندگان عزیزشان آرزومندیم.

جمعی از دانش‌آموزان دختر اعزامی به کاروان راهیان نور، در مسیر بازگشت از این اردو دچار سانحه رانندگی شدند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *