جلسه بررسی مشکلات شهرک آیت الله طالقانی بندرماهشهر برگزار شد

بمنظور بررسی مشکلات شهرک آیت الله طالقانی جلسه ای با حضور سرپرست شهرداری، رییس شورای اسلامی شهر ، عضو و رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر، و برخی از مدیران و مسئولان واحدهای شهرداری در محل شهرداری منطقه 3 آیت الله طالقانی بندرماهشهر برگزار شد.
بمنظور بررسی مشکلات شهرک آیت الله طالقانی جلسه ای با حضور سرپرست شهرداری، رییس شورای اسلامی شهر ، عضو و رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر، و برخی از مدیران و مسئولان واحدهای شهرداری در محل شهرداری منطقه ۳ آیت الله طالقانی بندرماهشهر برگزار شد.
در ابتدا این جلسه، مجاهد نظارات رییس شورای اسلامی شهر اظهار کرد: با توجه به اینکه فصل جدیدی از اقدامات عمرانی و خدماتی شهرداری در شهرک آیت الله طالقانی آغاز شده است، و هچنین نظر به اینکه جمعیت این شهرک بالغ بر ۵۰ هزار نفر نیز می باشد، باید بودجه سال آینده شهرک بررسی و با برنامه ریزی دقیق و مناسب محاسبه گردد تا اقدامات عمرانی بیشتری در آن انجام شود.
در ادامه جلسه،  غبیشاوی و فیصلی زاده  اعضای شورای شهر بندر ماهشهر،  طی سخنانی خواهان رفع و بررسی مشکلات و ارائه راحل های اجرایی و ارائه راهکارهای اصولی و برنامه ریزی شده در جهت محرومیت ها و دیگر مشکلات شدند.
 در ادامه حسین صفری ، سرپرست شهرداری، خواستار پیگیری امور و تلاش مضاعف در بررسی مشکلات و مرتفع نمودن آن از سوی مدیریت شهرداری منطقه ۳ شد.
وی افزود: همانگونه که انتظارات مردم بالا رفته است باید با مهربانی وشکیبایی به مردم خدمت رسانی کرد.
 در ادامه این جلسه موضوعاتی از قبیل اقدامات عمرانی ، آسفالت معابر ، استقرار پیمانکار عمرانی نصب سطل های زباله و درب های بتونی منهول های فاضلاب و معرفی نماینده ای از سوی مدیریت منطقه ۳ شهرداری به شهرداری جهت هماهنگی و پیگیری امور در شهرک آیت الله طالقانی، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفتند.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *