نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی:

چهارم آذر در تقویم کشور مظلوم واقع شده است

به گزارش خورنا فریدون حسنوند در جلسه بررسی ویژه برنامه پاسداشت حماسه چهارم آذر، اندیمشک: چهارم آذر نماد شهرستان و آبروی اندیمشک است، چهارم آذر در تقویم کشور مظلوم واقع شده است و به همین جهت باید تلاش های گسترده ای در جهت معرفی و پاسداشت هر چه بهتر آن، انجام داد.

وی افزود: در طول مدت اخیر تلاش های ویژه ای برای معرفی و ثبت حماسه مردم اندیمشک در تقویم انقلاب انجام و جلسات مختلفی در این زمینه برگزار شده است و موافقت های اولیه در این ارتباط انجام و به زودی و با پیگیری مسئولان شهری و فرهنگی، این روز بزرگ به نام مردم اندیمشک به صورت رسمی در تقویم کشور به ثبت می رسد.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: تمام ظرفیت های شهری اندیمشک به جهت معرفی حماسه چهارم آذر ماه به کار گرفته شوند و با بسیج تمام خدمات، این روز بزرگ گرامی داشته شود.

وی گفت: یکی از مهم ترین برنامه های ما به جهت پاسداشت حماسه چهارم آذرماه، استفاده از ظرفیت صدا و سیما و فضاهای مجازی و بخش های مختلف خبری به جهت معرفی هر چه بهتر حماسه مردم اندیمشک در حماسه چهارم آذر ماه است و به همین جهت پیگیری های گسترده ای در این زمینه طراحی و به اجرا رسیده است.

وی افزود: هم چنین استفاده از ظرفیت فضاهای ورزشی و برگزاری لیگ برتر فوتبال در چهارم آذرماه و تولید و معرفی این حماسه مردمی از طریق صدا و سیمای کشور و استان خوزستان، مورد توجه قرار گرفته و امسال حماسه مردم اندیمشک در چهارم آذر ماه متفاوت برگزار و سعی بر معرفی هر چه باشکوه تر این حماسه مردمی شده است.

انتهای پیام/