پرداخت ۱۳ ماه حقوق معوقه کارکنان شهرداری اندیمشک در دستور کار قرار گیرد

داوود بحیرایی در گفت‌وگو با خبرنگار خورنا در اندیمشک اظهار داشت: توجه به تأمین نیازهای شهروندان و توسعه خدمات شهری، یکی از مهم‌ترین برنامه‌های امسال شهرداری اندیمشک است.

وی افزود: به همین جهت، ویژه برنامه‌های مختلفی در این زمینه طراحی و به اجرا می‌رسد تا علاوه بر بخش عمرانی در عرصه خدمات شهری نیز گامی بلند و مؤثر برداشته و نیازهای شهروندان در این حوزه تامین گردد.

شهردار اندیمشک با بیان این که بهسازی ۱۰ پارک شهری در اندیمشک مورد توجه قرار گرفته است، عنوان کرد: این پارک‌ها در زمینه فضای سبز، روشنایی، ست‌های ورزشی و سرگرمی، بهسازی وزیبا سازی می‌شوند.

وی با بیان این که بیش از ۷۰ هکتار فضای سبز در اندیمشک وجود دارد،گفت: یکی از مشکلات عمده شهرداری اندیمشک، کیفیت پایین فضاهای سبز شهری است و به همین جهت،برنامه‌های مختلفی در این حوزه طراحی و به اجرا می‌رسد.

بحیرایی با بیان این که هم چنین با هدف زیبا سازی فضاهای شهری نیز اقدامات گسترده‌ای طراحی و به اجرا می‌رسد، بیان کرد: بازسازی و بهسازی میدان‌های شهری و آب نماهای موجود در معابر شهری و همچنین اصلاح و توسعه فضاهای سبز از جمله این اقدامات است.

وی یکی از مشکلات عمده شهرداری اندیمشک را بدهی بالای شهرداری و عدم پرداخت حقوق کارکنان در گذشته دانست و افزود: طبق بررسی‌های صورت گرفته، معوقه پرداختی حقوق کارکنان شهرداری اندیمشک به ۱۳ ماه رسیده است.

شهردار اندیمشک با بیان این که هم زمان با آغاز فعالیت شورای شهر پنجم و انتخاب سرپرست و شهردار جدید اندیمشک بیش از ۳ نوبت حقوق پرداخت شده است، ادامه داد: پرداخت سه نوبت حقوق در کم‌تر از ۸۳ روز و عدم افزوده شدن بر این معوقات، بیانگر توجه ویژه شهرداری به تأمین نیازهای کارکنان و شهروندان است.

وی مشارکت شهروندان را در توسعه خدمات شهری ضروری دانست و بیان کرد: با توجه به کاهش درآمدهای ناشی از عوارض ساختمانی در سطح شهرستان، شهروندان باید بیش از گذشته در جهت تأمین درآمدهای شهرداری به جهت انجام خدمات شهری و اجرای طرح های عمرانی، مشارکت داشته باشند.

بحیرایی با بیان این که به جهت ایجاد درآمد پایدار و کاهش مشکلات شهرداری اندیمشک طرح‌های مختلفی در دست اجرا است، افزود: به زودی و با پیگیری‌های صورت گرفته، خدمات این حوزه تقویت می‌شود.

وی گفت: با توجه به مشکلات شهرداری اندیمشک مسئولان استان باید بیش از گذشته نسبت به رفع مشکلات شهرداری این شهر وارد عمل شده و در جهت توسعه خدمات شهری و تأمین نیازهای شهروندان گام بردارند.

شهردار اندیمشک با اشاره به تحصن کارکنان شهرداری اندیمشک در روزهای گذشته، عنوان کرد: شورای شهر و شهردار و مجموعه شهرستان، نسبت به پرداخت حقوق کارکنان و ایجاد منابع مالی پایدار توجه و نگاه و برنامه ویژه دارند.