فقر بیکاری و اعتیاد یکی از مهم‌ترین آفت‌ها و نابهنجاری جامعه است

به گزارش خورنا از اندیمشک، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمصطفی حسینی نوری در خطبه‌های نماز جمعه اندیمشک اظهار داشت: ما باید در مقابل حوادث و بلایای طبیعی آمادگی لازم را داشته باشیم.

وی با اشاره به زلزله اخیر استان کرمانشاه و تقدیر از نقش و حضور گسترده مردم و نیروهای امدادی و عملیاتی پس از این حادثه افزود: توجه به رفع نیازهای شهروندان و تأمین نیازهای آن‌ها و سرعت در ساخت مناطق آسیب دیده، موردتوجه ویژه مسئولان قرار گیرد.

امام جمعه اندیمشک با اشاره به برخی نابهنجاری‌های اجتماعی خواستار توجه به تأمین نیازهای شهروندان شد و عنوان کرد: فقر بیکاری و اعتیاد یکی از مهم‌ترین آفت‌ها و نابهنجاری جامعه است.

وی با بیان این که باید برای کاهش این آفت‌ها توجه و نگاه ویژه داشت، گفت: در صورت توجه به ایجاد اشتغال و کارآفرینی نشاط عمومی تقویت و علاوه بر آن زمینه برای توسعه پایدار ایران اسلامی بیش از گذشته فراهم می‌گردد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی نوری با اشاره به زندگی اهل بیت(ع) ساده زیستی را یکی از مهم‌ترین اصول زندگی آنان دانست و بیان کرد: در صورت توجه به این اصل زمینه برای ایجاد شرایط توسعه و دوری از تجملات فراهم می‌گردد.

وی با بیان این که باید برای کاهش فقر و ایجاد رفاه بیشتر شهروندان برنامه داشت، افزود: اهل بیت(ع) همواره بر جلوگیری از فقر و مضرات آن تاکید و توجه داشته‌اند و به همین جهت ما نیز باید مطابق کلام خدا و سیره اهل بیت(ع) در این حوزه گام برداشته و نیازهای شهروندان را تأمین کنیم.

امام جمعه اندیمشک با اشاره به تلاش‌های دشمنان اسلامی برای تضعیفارزش‌های انقلاب اسلامی، ادامه داد: ایران اسلامی به پشتوانه رهبر معظم خود سد راه دشمنان است و امروز در اوج عزت و اقتدار خود قرار دارد.

انتهای پیام/