فرماندار ماهشهر: عملکرد راه‌آهن جنوب، علت توقف پروژه ایستگاه راه‌آهن ماهشهر است

خورنا: فرماندار شهرستان بندر ماهشهر گفت: عملکرد مدیران سابق راه‌آهن جنوب علت اصلی کسری اعتبار و توقف عملیات اجرایی پروژه ایستگاه راه‌آهن بندر ماهشهر است.

منوچهر حیاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خورنا اظهار داشت: پیگیری‌ها و اقدامات صورت گرفته از ابتدای اجرای پروژه ایستگاه راه‌آهن ماهشهر تاکنون از سوی فرمانداری، شهرداری و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان بیانگر اهتمام ویژه مسئولان شهری در تکمیل و به ثمر رساندن این پروژه است.

وی تصریح کرد: در راستای رفع موانع و مشکلات موجود سر راه اجرای این پروژه جلسات متعددی با حضور مسئولان استانی و شهرستان برگزار شده است که مصوبات جلسات و نظرات کارشناسان مورد تایید مسئولان شهرستان بوده است.

این مقام مسئول ادامه داد: فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر از هیچ تلاشی در راستای به سرانجام رساندن عملیات احداث پروژه ایستگاه راه‌آهن ماهشهر و تحقق خواسته به حق مردم دریغ نکرده و نخواهد کرد.

حیاتی تاکید کرد: به نظر می‌رسد علت اصلی تعطیلی پروژه ایستگاه راه‌آهن ماهشهر سوءمدیریت مدیران اسبق راه‌آهن جنوب در کنترل و اتمام پروژه‌هاست.

وی اذعان داشت: بهتر آن است که مسئولان ذی‌ربط به جای انعکاس موضوع در رسانه‌های جمعی نسبت به حل مشکل و انجام تعهدات خود اقدام کنند.

چندی پیش مدیرکل راه‌اهن جنوب در گفت‌وگو با یکی از خبرگزاری‌ها علت توقف پروژه احداث ایستگاه راه‌آهن ماهشهر را وجود موانعی در شهرستان بندر ماهشهر ذکر کرده بود و تکمیل و به سرانجام رسیدن این پروژه را منوط به تصمیم فرمانداری ماهشهر برای تامین اعتبار دانسته بود.

پروژه ایستگاه راه‌آهن ماهشهر از سال ۸۸ کلید خورده و حدود یک سال است علمیات احداث آن متوقف شده است.

پرونده این پروژه و وجود تخلفات مالی و اقتصادی در روند اجرای آن در حال حاضر توسط مجاری قضایی در حال پیگیری است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *