روزهای آخر بلاتکلیفی؛

شهرداری بندرماهشهر به آرامش می‌رسد

پس از ماه‌ها بلاتکلیفی و مدیریت شهرداری بندرماهشهر با سرپرست، خبرها حکایت از انتصاب قریب الوقوع شهردار بندرماهشهر دارند.

به گزارش خورنا از بندرماهشهر، پس از ماه‌ها بلاتکلیفی و مدیریت شهرداری بندرماهشهر با سرپرست، خبرها حکایت از انتصاب قریب الوقوع شهردار بندرماهشهر دارند تا شهرداری بندرماهشهر به آرامش و ثبات مدیریتی برسد.

بر اساس اطلاعات خورنا طی روزهای آینده مجاهد نظارات به عنوان شهردار بندرماهشهر منصوب خواهد شد تا یکی از فرزندان جوان و پرطرفدار بندرماهشهر بر کرسی مدیریت شهری این “شبهه‌ کلانشهر صنعتی” بنشیند.

مجاهد نظارات از جوانان بومی بندرماهشهر است که تا کنون در ۲ دوره شورای شهر توانسته آرای مردم را جلب کند و به شورای شهر بندرماهشهر راه یابد. وی ۲ سال ریاست شورای شهر بندرماهشهر را در پرونده خود دارد‌.

انتخاب مجاهد نظارات به عنوان شهردار توسط شورای شهر بندرماهشهر بارقه ای از امید در دل مردمان این دیار برای تحول و توسعه زنده کرده تا جایی که حتی مخالفین انتخاب یک عضو شورا به عنوان شهردار نیز حالا پذیرفته اند که این انتخاب، هوشمندانه بوده است.

امید است استاندار خوزستان با تسریع در روند اداری پروسه صدور حکم شهردار بندرماهشهر، هرچه سریعتر بلاتکلیفی و التهاب ناشی از حواشی را در این شهر بسیار مهم استان به پایان برساند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس جناب چاروسایی با خودت چندچندی کلاً؟؟؟!!! هم به میخ میکوبی هم به نعل