امروز و در همایش روز ملی صادرات؛

پتروشیمی مارون «صادر کننده نمونه استان خوزستان در سال ۱۳۹۶» شد

شرکت پتروشیمی مارون به‌عنوان صادرکننده نمونه استان خوزستان در سال ۱۳۹۶، مورد تقدیر قرار گرفت.

در همایش روز ملی صادرات و تجلیل از صادرکنندگان برتر استان خوزستان که امروز سه‌شنبه ۲۳ آبان در اهواز برگزار شد، شرکت پتروشیمی مارون، به‌عنوان «صادرکننده نمونه استان خوزستان در سال ۱۳۹۶» معرفی و تقدیری گردید.

در لوح تقدیر این همایش که توسط غلامرضا شریعتی استاندار استان خوزستان و سید نورالله حسن‌زاده رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان امضاء گردیده، خطاب به سید رحیم شریف موسوی مدیرعامل شرکت پتروشیمی مارون، آمده است.

توسعه‌ی صادرات غیر نفتی به‌عنوان پیشران توسعه‌ی اقتصادی کشور، بیش از هر چیز بیانگر تلاش چشم‌گیر و خستگی‌ناپذیر بنگاه‌های توانمند صادراتی و حضور موفق و پر ثمر آن‌ها در صحنه تجارت خارجی و نیز معرفی شایسته محصولات و خدمات ایرانی در بازارهای پر رقابت جهانی است.

ضمن پاسداشت بیست و یکمین سالگرد روز ملی صادرات، در سالی که مزین به شعار «اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال» می‌باشد، انتخاب آن بنگاه محترم به‌عنوان:

«صادرکننده نمونه سال  ۱۳۹۶ استان خوزستان»

را تبریک عرض می‌نماییم.

امید است که در سایه‌ی توجهات و الطاف الهی و با بهره‌گیری از حداکثر توان و ظرفیت آن بنگاه ارجمند، شاهد به ثمر رسیدن اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه در حوزه اقتصاد مقاومتی باشیم.