پیام تبریک بانک توسعه صادرات ایران به پتروشیمی مارون «صادر کننده نمونه استان خوزستان»

مدیریت بانک توسعه صادرات ایران در خوزستان و مدیر امور شعب و بازاریابی این بانک، کسب رتبه‌ی «صادرکننده نمونه سال ۱۳۹۶ استان خوزستان» توسط شرکت پتروشیمی مارون را به مدیرعامل و کارکنان این شرکت تبریک گفتند.

در پی کسب عنوان«صادرکننده نمونه سال  ۱۳۹۶ استان خوزستان» توسط شرکت پتروشیمی مارون در همایش روز ملی صادرات که امروز سه‌شنبه ۲۳ آبان در اهواز برگزار شد، مدیریت بانک توسعه‌ی صادرات ایران در استان خوزستان و مدیر امور شعب و بازاریابی این بانک، در پیامی به سید رحیم شریف موسوی مدیرعامل شرکت پتروشیمی مارون و کارکنان این بانک، کسب این عنوان را تبریک گفتند.

در متن این پیام آمده است:

جناب آقای سید رحیم شریف موسوی

مدیرعامل محترم شرکت پتروشیمی مارون

حضور فعال در بازارهای بین‌المللی به‌منظور تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، مرهون عزم راسخ و همت والامردان تلاشگری است که در جهت اعتلای نام ایران اسلامی در عرصه‌ی اقتصاد، گام بر می‌دارند.

انتخاب شایسته‌ی آن شرکت به‌عنوان «صادرکننده نمونه سال  ۱۳۹۶ استان خوزستان» را به جنابعالی، مدیران و کارکنان آن مجموعه ، صمیمانه تبریک عرض می‌نماییم.

امیدواریم با استعانت از درگاه خداوند متعال و تداوم همکاری‌های مؤثر خود با بانک توسعه صادرات ایران، در پیشبرد فعالیت‌های اقتصادی کشور، بیش‌ازپیش موفق باشید.